Translate

19 Eylül 2013 Perşembe

[RÖPORTAJ] CN Blue - B Pass Magazine Lady Interview /// 31.07.2013


Lady araba sürerken dinlemek için uygun bir şarkı değil mi?

JS :Evet, tüm üyelerin ehliyeti var. Geçenlerde, ben ve Yonghwa Hyung Hangang’a arabayla gidiyorduk ve nehir kıyısında bir süreliğine durduk ve etrafı dolaştık. Eve dönerken de aramızda kahvelerimizi yudumladık.


İki erkek arabayla gezmeye çıkıyorsunuz, yani sadece ikiniz ?


YH : (Acı bir gülüş) Garip mi geliyor?!Aslında biz sık sık sadece dördümüz arabayla gezmeye çıkarız. Fakat lütfen yanlış fikirlere kapılmayın !

Sanırım ilişkiniz oldukça samimi !

JS : Ne demeye çalışıyorsunuz?! Hahaha


‘Don’t Care’ Hakkında

JS : Hyung [Yonghwa] sözleri onunla birlikte yazmamı istedi ve sonra fikir alış-verişi yaptık. “Devamında ne yapmalı?” gibi şeyler. Sonrasında en iyisini yazmak için elimden geleni yaptım. Benim aklıma gelen konsept mesafeler yüzünden ayrılan bir çiftti.Adam artık sevdiği kadını göremiyordu. Belki aralarında 3 kilometre vardır? Sonra düşündüm ki kilometre hesabına gerek yok, sadece kilometreler var demeliyim. Ardından, tüm öz güvenimi toplayıp sözleri Yonghwa Hyung’a göstermeye gittim fakat bana sözleri zaten yazmış olduğunu söyledi, hahaha…

YH: Fikri sevmiştim ama ne yazık ki…

MH: Ben de Yonghwa Hyung’un yazdığı sözleri beğendim.

‘Monday’ in sözlerinden bahsedelim. Öğrenciyken,her gün nasıl uyanırdın?

YH : O zamanlar nasıl kalkabildiğimi hatırlamıyorum. O zamanları tekrar düşününce, sanırım her gün sabahın köründe uyanmak imkansızdı ve 2 defa uyanmam gerekliydi. Hahaha (Busan Aksanıyla)

Nasıl uyandırılıyordunuz? Çalar saat mi, aileleriniz mi uyandırıyordu?


YH & JS: Annem.

MH: Alarm kurup kendim kalkabilirdim. Fakat kalkamadığım zaman annem gelip uyandırırdı.

JH: Benim annem ve babam erkenden işe giderlerdi bu nedenle kendim kalkardım.

YH : Pazartesi günlerini sevme nedenim, tv showlar. dışarı çıkıp bir şeyler yapmak çok mühim değil,sadece TV izlemek de oldukça ilgi çekici. (Busan aksanıyla)

JH : İşten sonra yorgun hissetsem bile TV showlar başlar başlamaz hemen kendime gelebilirim. (Busan aksanıyla)

Hem Japon hem Dünya turnesinde de çaldığınız şarkılar var mı? Örneğin Japonya’da önce A şarkısını sonra B şarkısını ; Dünya Turnesinde önce C şarkısını sonra A şarkısını çalıyorsunuz. Hiç yanlış şarkıyı çalan üye olmuyor mu ?

JS: Biz aptal değiliz haha.

JH: Ben.

JS: ahh öyle mi? Aptal bir üyemiz varmış hahaha.


JS :Bu yoğunlukta performanslar vermek beni diğer üyelerin kondisyonu konusunda endişelendiriyor, özellikle, Yonghwa Hyung’un boğazı.O ve Jonghyun Hyung her zaman kendilerini zorluyorlar, onlar için endişeleniyorum.

YH:Vokalist için üzgün mü hissediyorsun?!O zaman benim yerime şarkıları söyle Jungshin! Haha

JS: Üzgünüm, sözlerimi geri alıyorum!

Devam eden turneniz devam ederken, bir de festival’e dahil oldunuz(Summer Sonic Fest kastediliyor tahminimce* ) . Onu diğer performanslarınızdan nasıl farklı kılacaksınız ?

YH: Gizli bir planımız var !

Hiç cesaret testine katıldınız mı ?

JH: Kore’de Kimottama Shiken deniyor. Okuldayken hiç böyle bir şey tecrübe etmedim.

JH, JS, MH: Hayır.

Japonya’da, yetişkin bir birey olsanız bile, buna benzer testler vardır.(bu kısımdan emin olamadım*)

Hepsi: İlginç geliyor, denemek istiyoruz.
JS: Diğer üyelerle denemek istiyorum.

YH:Hepimizin gitmesi için oldukça ilginç bir yer mi?Eğer kızlarla gidersek, kya kyaa(?*) olmalı.

MH: Eğer bir erkekle gidersek, bu ‘uwoo uwoo’ (?*) olmalı, sonra birbirimize kenetlenirdik değil mi?

JH: Oldukça sıcak olmaya başladı hahaha.

Kore’de, yazın insanlar korku filmi izlemeyi seviyor değil mi ?

JH: Evet, ben de severim. Beraber film izlemeye gitmeyi seviyoruz fakat, çok gürültücü olduğumuz için hep birlikte gitmiyoruz artık.

YH: Jungshin, korkunç bir sahne geldiğinde içimizde en çok yaygara koparanımız. Kesinlikle çığlık atar! Kendisi filmden daha korkunç oluyor.

MH: Diğer üyelerin kollarına bile yapışıp kalır!

YH: Aslına bakarsanız, Minhyuk ile de film izlemeyi sevmiyorum (gülüyor),çünkü film izlerken, film hakkında yorumlar yapar ve bir sonraki sahnede ne olacağını tahmin etmeye ve bunu fısıldamaya çalışır, fakat iyi olmuyor.

JS: Evet doğru! Romantik bir film izlerken bile, esas oğlan ve kıza ne olacağını tahmin etmeye çalışıyor!

YH: Bana göre, hamam böcekleri korku filmlerinden daha dehşet verici fakat Jungshin onları yakalamakta oldukça iyi bu nedenle bu işi ona bıraktım !

-Hepsi kahkaha atıyor bu sözden sonra-

JH: Evet, önceden hamam böceklerinden korkmazdım ama son zamanlarda korkutucu gelmeye başladılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder