Translate

6 Eylül 2013 Cuma

Annyeong^^

             Annyeong ^^

   İlk olarak sizlere kısaca kendimi tanıtmak istiyorum.Ben Ayşe Nur Şafak. 20.05.1998 doğumdum. 7 yıldır kore fanıyım. Benim favori grubum CNBLUE  ve ben bir boicesım. Kpop , Jpop bunlara bayılırım. Biasım Jung Yong Hwa. Facebookta bir tane sayfam var. Adı : Hayatın Kaynağı Güney Kore 한국 생명의 근원  bu sayfayı gerçekten seviyorum ve sizlere daha çok yardımcı omak için bu bloğu kurdum.
   

   Bu blogda sizlere bildiğim herşeyi öğretmek istiyorum. Aramıza yeni katılan korecanlar çok hevesli oluyorlar. Onların koreyi öğrenmeleri için sade ve güzel anlatımlar yapacağım.Tüm idollerle ilgilide kısa bilgiler yayınlayacağım.Ayriyeten korece öğrenmek için derslerde olucak.Umarım bu blog başarılı olur. Bu bloğu okuyan ve ziyaret eden herkese teşekkür ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder