Translate

11 Eylül 2013 Çarşamba

Ders 18 (korece tanışma)


아녕-
Annyong (selam)



안녕하새요
-Annyong haseyo (merhaba)

누구세요?
-Nuguseyo (kimsiniz)

당신을이름은뭐심니까?
-Dangşinır irimın muoşimnigga? (sizin isminiz nedir)

저는제렌임니다
-Conın ceren imnida (cerenim)


저는이름은제렌임니다
-Conın irımın ceren imnida (benim adım ceren)

Onı haggyo e danişimnigga? (hangi okula gidiyorsunuz?) 

Odie kaşimnigga? (nereye gidiyorsunuz?)


Çonçonhi marsımhe cuseyo(lütfen yavas konuşun)

Dangşinır saramimnigga?(nerelisiniz)
Conın hangug saram imnida(ben Koreliyim)
Conın toki saram imnida (ben türküm)
Toki e oso oseyo( türkiyeye hoş geldiniz)
Cuseyo (lütfen) 
Annyonghi gaseyo(güle güle


Mianheyo(üzgünüm)
Şilye hamnida (afedersiniz)
Coın acim(günaydın)
Coın co nyog deseyo(iyi aksamlar)
Car cineşimnigga?(nasılsınız)
Mannaso pankabsımnida(tanıştığımıza memnun oldum)

Yogika maım e dışimnigga?(burayı beğendiniz mi?)
Do mannayo (görüşürüz)
Coın yoheng deşimşio(iyi yolculuklar)
Odohke cineşimnigga?(nasılsınız)
Yong o car mothamnida(çok fazla İngilizce bilmiyorum)
Corır ihe haşimnigga? (beni anlıyor musunuz?)


bu metni başka yerde yayınlamak isterseniz lütfen kaynak belirtiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder