Translate

7 Eylül 2013 Cumartesi

KORECE ÖĞRENMEK İSTEYENLER BURAYA

      Arkadaşlar korece ne kadar zor görünsede aslında kolay bir alfabesi var. Türkçe ile aynı dil ailesinde olduğu için ingilizce kadar zorlamayacak.Şimdi koreceyi nasıl öğreniceğimiz hakkında bilgiler vereceğim.Aslında nette bir çok Korece öğreten yer var fakat genelde İngilizce... Zaten İngilizceyi zor söküyoruz bir de İngilizce Koreceyi nasıl sökeceğiz diye düşünüyorsanız haydi fighting... Ben Kore dili üstüne lisans yapmadım, sadece kendi çabalarımla bir şeyler öğrenmeye çalıştım , bu yüzden size hiçbir garanti veremem... Ben sadece hem kendi Korecemi pekiştirmek hem de size yardımcı olmak için blogumda Korece dersleri düzenlemeye karar verdim. Peki artısı ne bunun? Şu an için bana dizilerde acayip derecede yardımcı oluyor. Çoğu şeyi anlayabiliyor anlamadıklarımda ise cümlenin gidişatından neler dediklerini çıkarabiliyorum. İlerdide de olursa eğer Kore'ye gitme şansımı artıracak, çünkü hem ingilizce hem de korece biliyor olacağım... Ne demiş atalarımız " Bir dil bir insan, iki dil iki insan, üç.... " evet, tamam böyle devam ediyor işte... Elimden geldiğince düzgün ve sade bir anlatımla size bir şeyler vermeye çalışacağım.  Belki diyeceksiniz, doğru düzgün Türkçe yazamıyorsun, Korece'de nereden çıktı? Benim düşünce tarzım şu :" Bir şeyi çok iyi öğrenirsiniz ama karşınızdaki sizin bildiğinizi bilmeyebilir, o yüzden çok şey öğrenin yarım yamalak da olsa ki başkalarının dilinden anlayabilesiniz... Kendinizi anlatamadığınız zaman varlığınız çok fazla ifade etmez hayata..." Umarım demek istediğimi anlamışsınızdır. Evet, başlayalım mı? Korece'nin harfleriyle bir giriş yapalım hadi...Şimdi şarşırdınız değil mi??? çoğu sitede ilk baş büssürü şey anlatıyolar. Mesela o dilin özellikleri ben bir değişiklik yaptım ve sizi ilk alfabeden başlatmaya karar verdim. Bildilerimi sizlerle paylaşıcam. Birazdan kore alfabesini yayınlıcam dersler halinde öğreneceğiz inş koreceyi... Şimdi rahat bir nefes alın ve arkanıza yaslanın :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder