Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Dertler paylaşılır derdin varsa yorum at çözüm bulalım

Evet yine ben... Dert dert nedir ki ya... Derdiniz varsa lütfen yorum yapın... Dert dinlemeyi ve çözüm yolu bulmaya bayılırım. Size dertlerimden bir tanesini anlatıcam tabii kişi zaman ve mekan  vermeden :D Ya bir arkadaşımın büyük bir derdi vardı ve beni sürekli kırıyordu.Arkadaşlarda alttan al derdi.  Bende derdi var diye hep hoşgörüyordum. Sonra birgün aynısı bana oldu ve o bana hiç hoşgörülü davranmadı. İşte size vericeğim bugünkü ders hayat dersi. Arkadaşlar sakın ama sakın safa yatan olmayın. Gözünüzü açık tutun sizin yaptığınız iyiliği ileride başınıza kakılmasın... Bu benim başıma çok geldi oda iyi niyetimden dolayı ... Kendinize dikkat edin :D

bu metni başka yerde yayınlamak isterseniz lütfen kaynak belirtiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder