Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Arkamdan konuşup beste yapıcağına yüzüme konuş düet yapalım

Ben hayatımda hep  hoşgörülü olmaya çalıştım.İnsanları kırmamak için söyleyeceğim sözü bile ilk baş düşünürüm bu onu kırar mı diye daha sonra söylerim. Ama ben böyle yapsam bile insanlar acımasız olabiliyorlar.Hayat hep haksızlıklarla dolu... Arkadan konuşmak mesela ne kadar ayıp bir davranış. Buna biz müslümanlar gıybet diyoruz. Bundan daha kötü olansa hem arkasından konuşup hemde yüzüne gülenler. Bu böyle olmaz. Ben mesela açık sözlü bir insanım arkasından konuşmam direk yüzüne söylerim. Bence bu daha az kırıcı. Başkasından duyacağına senden duyması daha mantıklı geliyor bence... Bence sizde böyle yapmalısınız. Bir başkasının arkasından attığınız şey er geç yayılır ve dedikodu olur o kişininde kulağına gider. Bu  hiç hoş değil. Bu hayatta sırrınızı verdiğiniz kişiye bile dikkat ediceksiniz. Sır veriyorum aramız bozulunca yayılıyo yok artık ya bir insan bu kadarda şerefsiz olur mu?? Adı üstünde sır. Sır dediğiniz sadece iki kişi arasında olur üçüncü yada dördüncü kişi varsa eğer o sır olmaktan çıkar.Bu hep böyleydi. Hepte böyle olucağını düşünüyorum. Üçüncü ya da dördüncü kişi varsa eğer sırrınızı ortalık yerde vermeyin yoksa ertesi günü tüm okul sizi konuşabilir. Bu yüzden dikkatli olun ortalık yerde sır falan verilmez adı üstünde sır..Ben mesela sevmediğim insana çöpümü bile vermem :D

bu metni başka yerde yayınlamak isterseniz lütfen kaynak belirtiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder