Translate

16 Eylül 2013 Pazartesi

Okullar açıldı heyecan tavanda :D

Bugün yeni sınıfımla tanıştım. Bya baya kaynaştık artık bir 10/A sınıfı öğrencisi oldum. Arkadaşarımı o kadar özlemişi ki anlatamam. Zaten geveze bir insandım arkadaşları görünce susmak bilmedim valla... Çok güzel ve heyecanlıydı. Sınıfları karma yapmışlar. Sınıfım 30 kişi artık. Daha önce hiç 30 kişilik bir sınıfta okumadım. Sınıf çok iyi... Herkes benim gibi konuşkan ama derse gelince sessiz bir ortam oluyo gerçekten :D Arkadaşlar aranızda 9 veya daha genç kişiler varsa alınmayın şuanda yazdıklarım sadece benim okulumda gözlemlediklerim olacak. Genellemeleri sevmem. Bugün 9. sınıfların katına çıkıyım dedim. Çıktım. Sanırım okula ayak uyduramadılar. Hiç dışarı çıkmıyolar hep sınıfta oturuyolar ya ben bu kadarda ineklik görmedim açıkcası... Neyse canlar siz neler yaptınız bakalım. Okulun ilk günü nasıldı??Sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum canlarım... Sizleri seviyorum. Kendinize iyi bakın :D Bu arada belirteyim bugün korece ders paylaşamıcam canlar. Okadar yorgunum ki anlamam. Kusura bakmayın inşallah yarın paylaşmaya çalışacağım canlarım. :D Okuldaki durumlarınızıda yorum yapmayı unutmayın hele yeni okul ve ilk günüyse mutlaka anlatın. Bekliyorum...

bu metni başka yerde yayınlamak isterseniz lütfen kaynak belirtiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder