Translate

8 Eylül 2013 Pazar

Ders 4 (Kişiler.)

1-Kişiler (Türkçe-Korece)

Ben-(jeo)-저

Ben ve sen(jeowah tangshin)-저와 당신

biz ikimiz-(uri dul da)-우리 둘다

o, kendisi(erkek)-(keu)-그

o(erkek) ve o(kadın)-(keuwah keunyeo)-그와 그녀

onlar ikisi-(keudeul dul da )-그들 둘 다

erkek, adam-(namja)-남자

kadın-(yeoja)-여자

çocuk-(ai)-아이

bir aile-(kajok)-가족

(benim)ailem burada-(cheoye kajo-gi yeo-gi isseoyo)-처의 가족이 여기 있어요

benim ailem-(cheoye kajok)-처의 가작

ben buradayım-(jeoneun yeo-gi isseoyo)-저는 여기 있어요

sen buradasın-(dangshineun yeo-gi isseoyo)-당신은 여기 있어요

o(erkek için) burada ve o(kadın için) burada-(keuneun yeo-gi itko keunyeoneun yeo-gi isseoyo)-그는 여기 있고 그녀는 여기 얐어요


biz burdayız-(urineun yeo-gi isseoyo)-우리는 여기 있어요

sizler buradasınız-(dangshindeu-reun yeo-gi isseoyo)-당신들은 여기 있어요

onlar hepsi buradalar-(keudeu-reun modu yeo-gi isseoyo)-그들은 모두 여기 있어요

ewet nasıl memnun musunuz?? Alıntı yapacaklar lütfen kaynak belirtsinler :D Sorularınız yorum yapabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder