Translate

24 Eylül 2013 Salı

:D cnblue röportaj


Kyuri: Bu sizin Yonghwa’ siz ilk gösteriniz. O size herhangi bir tavsiyede bulundu mu? 
Minhyuk: Ben çok gergindim, beni sakinlestirmeye çalisti.
Shindong: Size yapmamaniz gereken bir sey söyledi mi?
Jonghyun: Evet, Jungshin kelime hatasi yapma.
Jungshin: Çünkü ben dogru kelimeleri seçemiyorum.

Kyuri: Lütfen kendinizi bir güçlü ve bir zayif noktanizi söyleyerek tanitin. Görünüm, müzik, kisilik vs.
Jonghyun: Hepimiz müzigi severiz ama müzigi diger insanlardan daha fazla sevdigime eminim. Zayif noktam ise ben Busanliyim, lehçeli konusuyorum.
Shindong: Bu zayif bir nokta degil.

Minhyuk: Benim güçlü noktam güler yüzüm. Zayif noktam gülen yüzümün yaninda baska bir çekiciligimin olmamasi.
Shindong: O zaman sen sinirlenmis rolü yapamazsin.
Minhyuk: Rol yapabilirim.Ama gerçek hayatta sinirlenmem.
Jonghyun: Eger Minhyuk sinirlenirse çok beceriksiz görünür. O hiç sinirlenmez.

Jungshin: Benim güçlü noktam uzun olmam. Benim birçok zayif noktam var bunlardan biri dis telleri nedeniyle telaffuzum iyi degil.
Kyuri: Boyun kaç?
Jungshin: 186
Shindong: Wow o yükseklikte bir kisi var?

Hadi sizin yeni albümden konusalim. Üyelerin albüme daha çok katildiklarini duydum. (Emin degilim.)

Jungshin: Biz istiyoruz ki sov bizle birlikte büyüsün. Yani kendi sarkilarimiz daha fazla dahil. Biz ilk olarak müzik aletleriyle performans gösterdik ama bu sefer mükemmel performans göstermek için çok fazla pratik yaptik. Bizim düsüncemiz farkli olmak.

Kyuri: Gazetede okudum. Albüm hazirliklarinda kendinizi dünyadan izole ediyormussunuz. Her gün kaç saat pratik yapiyordunuz?
Jonghyun: Dedikleriniz dogru. Uyku zamanlari disinda sürekli pratik yapiyorduk.
Shindong: Wow o zaman arkadaslarinizla görüsemiyordunuz?
Hepsi: Asla!
Shindong: Randevulasamiyordunuz?
Hepsi: Asla!
Jungshin: Cep telefonumuz yok.
Kyuri: El mi koydular?
Minhyuk: Japonya’ya gittigimizde iptal ettik çünkü hizmet servisi çok pahali.
Jonghyun: Ve biz döndükten sonra yeniden açtirmadik.

Shindong: Bir hedefiniz var mi? Hedeflerinize ulasirsaniz tekrar cep telefonu kullanacakmisiniz?
Jonghyun: Söz veriyoruz bir yil çok fazla çalistiktan sonra yeniden kullanacagiz.

Shindong: Ilk sahneye çiktiginiz günden bugüne ne kadar zaman geçti?
Jungshin:Ilk çikisimiz 14 Ocakti. 5 ay olmus.
Shindong:7 ay kaldi... Sevgili bayan ünlüler 7 ayda CN BLUE ile iletisime geçebilirsiniz.

Shindong:Yeni soru: Birinci albümle ikinci albümün karsilastirilmasinda sizi ne üzgün ve memnun hissettiriyor?
Minhyuk: Swett Holiday’ in sözlerini yazmaya dahil oldugumda kendimi memnun hissettim. Ifadelerimi müzik yoluyla anlattigimda iyi hissediyorum.
Shindong:Içerik nedir?
Minhyuk:Ilk ask çarpintisi. Aski bilmedigim zaman farkli duygular arasindaydim ve sonra asik oldum. Tazelik.
ShindongConfusedözler sizin deneyiminizden geliyor. Ilk askiniz bunu yazarken size çok sey hatirlatmis olmali.
Minhyuk:Herhangi bir sekilde,evet.
Shindong: O zaman onunla tekrar görüsecek misin 7 ayda (güler.) Jonghyun lütfen söyle bana seni ne üzgün hissettiriyor?
Jonghyun:Amacim kendimin tatmin olacagi bir performans. Her zaman konser veya kayittan sonra üzgün hissediyorum.

Kyuri:Sizin çikisinizdan bu yana yarim yildan daha az bir zaman geçmis. Fakat popülariteniz çok fazla. Bunun hakkinda nasil hissediyorsunuz?
Jonghyun:Açikçasi bizim bu kadar popüler oldugumuzu bilmiyordum.
Shindong:Popüler. Jung Yong Hwa gerçekten popüler. Sakaydi.
Kyuri:Super Junior’ un Siwon' u da gerçekten popüler.
Shindong: Senin popülariteni bugün yeniden hissediyorum. Hayranlarin bize pay gönderdi. Tesekkürler.

Kyuri:Jonghyun lütfen sarkinizi müzik olmadan söyle. Jungshin lütfen sarki hakkinda açiklama yap.
Shindong: Bu durumda basligi olmayan sarkiya gizli takip yapabilirsiniz. Basla. (Jonghyun Black Flower’i söylüyor.)
Jungshin:Bu Black Flower(siyah gül). Karma bir ritme sahip. Karanlik ask sarkisinin bir çesidi. Sözleri mükemmel.
JonghyunConfusedözleri radikal. ”Beni delice sevdigini söylüyordun o zaman simdi benden delice nefret ettigini söylüyorsun.”
Jungshin:Eger sarkiyi dinlerseniz ana fikrin iyi vurgulanmis oldugunu görürsünüz.

Kyuri:Bugün burada yakisikli gitarist Lee Jonghyun, tatli trampetçi Kang Minhyuk ve uzun boylu Lee Jungshin konugumuz.
Shindong:Neden Jungshin’ inki niteleyici degil? Takma ad bulamadin mi?
Jonghyun:Jungshin’ in yeni takma adi tanriça Kyuri’ ninkinin aynisi.
Kyuri:Tanriça?
Minhyukkorku tanriça olarak çagrildiktan sonra saç stilini degistirdi.
Shindong:Tekrar sizi tanitmama izin verin. Yakisikli gitarist Lee Jonghyun, tatli trampetçi Kang Minhyuk ve tanriça Lee Jungshin. Hiç müzikal yeteneginize gölge düstügünü düsündünüz mü? Hiç kendinizi magdur hissettiniz mi?
Jonghyun:Eger çok fazla çalisirsak bu önyargiyi kaldirabiliriz.
Minhyuk:Müzik gösterilerinde biz müzik aletlerini canli çalamiyoruz. Çogu insan bunu bilmiyor. Bu beni üzüyor.
Shindong:CN BLUE Dream Concert’ te tamamen canli performans gösterdi.

Kyuri:Ekibiniz içinde göreviniz nedir?
Jungshin:Ben en gençleriyim. Çalismalar zorlu geçtiginde ruh hallerini isildatmaya çalisiyorum.
Jonghyun:Jungshin büyüleyici bir aktör.
Jungshin:Büyüleyici bir aktör degilim. Siradan bir insanim. Ama diger çocuklar çok kuru bu yüzden ben büyüleyici rol yapiyorum.
Shindong:Bize büyüleyiciligini göster.
Minhyuk:Onun büyüleyiciligini sadece takim içinde göstermesine izin var.
Jungshin:Eger o yayinlanirsa ,büyük buhrana neden olur.

Shindong:Yeni sarki çalarken ilk kez onu görecegim.sonra yayinlanmasi veya yayinlanmamasi için uygun olup olmadigina karar verecegim.
Jonghyun:Minhyuk anne gibi sorumlu.
Jungshinkorku temizdir. Hergün evi temizler. Iyi yemek yapar.
Shindong:Bu çok beklenmedik bir sey. Sen yaramaz bir çocuk gibi duruyorsun.
Minhyuk:Jonghyun kapi komsusunun kardesi.
Shindong:Kapi komsusunun kardesi ne demek?
Minhyukkorku dikkatli ve arkadas canlisi. Onun görevi daha genç ve daha yasli kardesleri arasinda iyi bir köprü olmak.

Kyuri: Seni görünüsünle yargilarsam çok fazla kendini begenmis oldugunu duyar gibiyim,tipki benim gibi.
Jonghyun:Kendini begenmis bir bos beyinli gibi göründügümü çok duydum.
Shindong:Eger bos(ifadesiz) bir yüze sahip olsaydin sana bakarken konusamazdim.
Jungshin benim korkularim hakkinda bana iyi ögütler veriyor. Biz Japonya’ dayken, uçaktaki hayranlarla balkonda oturduk ve benim tüm korkularimi sabaha kadar dinledi. Benim yüzümden uyuyamadi.
Minhyuk:Wow sen iyi kalpli bir adamsin.
Shindong:Minhyuk sen bir trampetçisin ama senin iyi flüt çaldigini duydum.
Minhyuk:Ben gençken annem bana çesitli müzik egitimleri aldirtti. Piyano ve flüt çalmayi ögrendim.

Shindong:Wow bunun anlami senin zengin bir ailenin oglu oldugun anlamina mi geliyor?
Minhyuk:Hayir.
Shindong:Annenin müzikle ilgili bir isi mi vardi?
Minhyuk:Hayir ama annem de babam da müzigi çok seviyorlar.
Shindong zaman ailen kendi hayallerini sana gerçeklestirdi?
Minhyuk:Olabilir.
Jungshin:Ben Mihhyuk’ un evinde bulundum. Tamamen LPs’den(ne oldugunu anlamadim) olusan büyük bir kütüphane var. Babasi onlari toplamis.
Jonghyun:Minhyuk’ un evi çok temiz ve düzenli. Mükemmel düzenlenmis, hiç toz yok, bos.

Shindong: Digerleri baska müzik aleti çalabiliyor mu?
Jonghyun:Biraz piyano çalabiliyorum çok iyi degilim. Sadece sarki söylerken oynayabilmek gibi. Ve biraz bas çalabiliyorum. Ve trampet çalmayi ögrenmek istiyorum.
Jungshin:Trampet çalmayi önceden ögrenmistim ama simdi unuttum. Ben orkestraci bir sürü arkadasa sahibim. Yani degisik müzik aletleri çalabilmem için çok sansim var. Ama bas en çekicisi.

Shindong:”Açikçasi benim müzik aletimi çalmak en zoru.” Diye düsünüyormusunuz?
Jungshin:Açikçasi bas en zoru.
Jonghyun:Ayni ben. Gitar en zoru.
Minhyuk:Trampet çalarken iki el ve iki ayak ayri ayri hareket etmeli.Bu yüzden trampet en zoru.
Jonghyun:Saka yapiyorum. Gitara ilk basladiginda zor, alti teli yönetmek zorundasiniz. Ama bas çok ama çok zor çünkü duygu önemlidir.
Shindong:Bildigim kadariyla bas en zoru çünkü diger müzik aletlerini de dinlemek zorundasin.
Jonghyun:Uzmanlar müzigi tamamlayanin bas oldugunu söylüyorlar.
Shindong:Yani senin sonucun gitar çalmak en kolayi?
Jonghyun:Haha gitar orkestranin çiçegidir.

Shindong:Lütfen bir dakika içinde hayranlarinizin dikkatini çekmek için yeteneklerinizi gösterin. Jungshin cazibeni göster.
Jonghyun:Jungshin cazibelerinden komik seylere sahip.
Jungshin:Izin ver Busan lehçesini yapmaya çalisayim Busanli kardeslerimden ögrendim. Ilsan insani Busan lehçesi konusuyor.(Jungshin’ in Busan lehçesi çok komik, beni yerlerde yuvarlandirtti.)

Shindong:Wow sen yeteneklisin. Sonra Minhyuk gergin olmali.
Minhyuk:Bekleme odasindayken düsündüm ama benim bir yetenegim yok. Ben hiçbir seyde iyi degilim.
Shindong:Jonghyun sarkisini söylerken lütfen hazirlik yap. (Jonghyun Jason Mraz’in Lucky sarkisini söyledi 40 saniye boyunca.)
Jonghyun:Uzun zaman olmadi. Bu sarkiyi bir dügün sarkisi olarak seslendirdim.
Shindong: Dügün sarkisi? Sonra lütfen benim için de söyle. Seni dügünümde görmek istiyorum. Minhyuk hazir misin?
Minhyuk:Kendimin sözlerini yazdigim Sweet Holiday’ dan biraz söyleyecegim.
Jonghyun:Bu yolla sarkinin promosyonunu yapiyorsun.(Minhyuk 10 saniye boyunca sarkiyi söyledi fakat sarkinin sözlerinde yanlislik yapti.)
Minhyuk:Üzgünüm. Sarkinin sözlerini yaziyorum sonra sözleri karistiriyorum.
Shindong:Wow gelecek albümde belki senin solo sarkini bekleyebiliriz? Hadi baska bir CN BLUE sarkisini dinleyelim. Hangi sarkiyi çalmami istiyorsunuz?
Minhyuk:Sweet Holiday!

Kyuri:Önce sorulari dinleyin sonra bu soru için kimi en iyi oldugunu seçin.
Soru 1:Kim en iyi görünüyor?
Minhyuk,Jungshin:Jonghyun!
Minhyuk:Gördügünüz gibi o heykel gibi duruyor, iyi biçimli özelliklere sahip.
Jungshin:Çok beyaz bir cilde sahip.
Kyuri: Tesekkürler.
Shindong:Ne için tesekkür ediyorsun?
Kyuri:Tüm iyi gözüken erkeklere tesekkür ederim.

Shindong:Soru 2:En çok kim insanlarin elestirilerini umursuyor o tatli veya iyi görünüyor gibi?
Jonghyun:Minhyuk. O çok çekingen. O gerçekten resimlerine ve hayranlarinin fan bloglarinda yaptiklari elestirelere yorumlara çok dikkat eder. Simdi o çok ince ama diyet yapiyor.
Minhyuk:Geri dönüsten önce bir fotograf çekindim.Yanaklarim çok doluydu.Ben de yüzümün küçülmesi için diyete basladim.
Shindong:Sonra sizi sismanlatiyor. Eger zayifsan ve sisman oldugunu duyuyorsan haksiz oldugunu hissedersin. Ama eger sismansan ve sisman oldugunu duyuyorsan bu tamamdir.

Shindong:Soru 3:Ilk çikisinizdan sonra kim en iyi sekilde degisti?
Junghyun,Minhyuk:Jungshin!
Jungshin:Tesekkürler. Çene hattim keskin oldu.
Jonghyun:Ilk çikisimizdan beri benim cildim daha kötü oluyor ama Jungshin’ in cildi gittikçe güzellesiyor.
Jungshin:Japonya’ ya döndügümde su cildime iyi gelmiyordu. Aynaya baktiigimda: “Nasil bu kadar çirkin olabiliyorsun?” diye kendime soruyordum günde on defa. Kore’ ye döndügümde cildim daha iyi olmaya basladi.

Kyuri:Soru 4:Kimin ilk izlenimi en korkutucuydu?
Jungshin:Benim için üçü de çok arkadas canlisiydi.
Minhyuk:Jonghyun ilk andan itibaren kapi komsusunun kardesi.
Jonghyun:Ben Minhyuk’ u ilk gördügümde, yardim edemedim ama gülümsedim. Çünkü o iyi huylu(babacan) gözüküyordu.
Jungshin:Ben nasildim?
Jonghyun:Sen pek iyi degildin.

Shindong:Geri dönüsünüzden sonra en çok kimin popülaritesi artti?
Hepsi:Jungshin!
Minhyuk:En çok onun stili degisti, o hatta tanriça takma adina sahip.
Jonghyun:WGM’ den sonra arama sitelerinde bir numaraya çikti.
Kyuri:Sana tanriça dendiginde ne hissediyorsun?
Minhyuk:Tanriça tanriçaya soruyor.
Jungshin saçlarimi degistirdikten sonra seklim kamera araciligiyla biraz hos gözükmeye basladi.
Jonghyun:Ben de saçlarimi kestirdim. Daha fazla fark olur diye bekliyordum. Ama Jungshin WGM’ de çikista. Benim durumum beklentilerimin altinda kaldi.

Shindong:Kim hayranlarinin farkinda veya popülaritesi en fazla?
Hepsi:Minhyuk!
Jonghyun:Birinci albüm boyunca Minhyuk çok fazla kamera tarafindan çekildi. Ama simdi, bana göre kamera zamani daginik ve Jungshin Minhyuk’un zamanini azaltti. O videolari sonradan kontrol ederken iç çekiyor. Bir gün öylesine ona söyle seslendik,”Kendine güvenini kaybettin Minhyuk.”
Minhyuk:Hayir.Kamera zamani umrumda degil.

Shindong:Yasli bayan hayranlar, genç bayan hayranlar, erkek hayranlar, kim sizi en çok memnun ediyor?
Jungshin:Yasli bayan hayranlar. Bizim hayranlarimizin çogu yasli bayanlar 20’sinin üzerinde. Yasli bayanlar bize hediyeler veriyor.
Jonghyun:Erkek hayranlar. Ünlü yabanci rock gruplarinin konserlerinde izleyicilerinin çogu erkek. Onlari kiskaniyorum.
Minhyuk seçim yapamayacagim.
Shindong:Kesinlikle senin en çok popülerlik umrunda, birini seçemedin.

Kyuri:Müzikte kim dogustan yetenekli?
Minhyuk,Jungshin:Jonghyun!
Shindong:Jonghyun sen neden cevap vermedin?
Jonghyun:Belirsiz bir soru. Hiçbirimiz dogustan yetenekli degiliz. Ama biz müzigi çok seviyoruz ve çok çalisiyoruz. Eger aramizdan birini seçmem gerekirse en çok Yonghwa dogustan müzik yeteneklerine sahip.
Jungshin:Jonghyun müzigi gerçekten çok seviyor. O elinin disinda gitari asla bir yere koymaz, çalisma odasinin disina adimini atmaz. O gerçekten çok çaba harciyor.
Minhyuk toplulukta bize yol gösteriyor. Onun aski karsi müzik digerlerinden farkli.
Shindong:Wow Jonghyun görünüyor ki bugün onlara Samgyupsal(domuz göbegi) ismarlamalisin.
Jonghyun:Evet. Onlara Samgyupsal ismarlayacagim.

Shindong:Bir saat geçti. Bugün nasildi?
Jonghyun:Üçümüz için de eglenceli oldu.
Shindong:Bizim ortak sorumuz sizin için süperstar olmak nedir nasıl bir duygu?
Jonghyun:Bir rüya. Simdi bizim rüyamiz fakat eger rüyamiz gerçeklesirse baskalari bize bakarken yeni bir rüya baslayabilir. Rüyalar baska rüyalarla devam edecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder