Translate

27 Ekim 2013 Pazar

Annyeong^^

Annyeong millet^^ Annemler geldi ben tabi haliyle mutluluktan uçuyorum. Uzun süredir yazamadım üzgünüm. Sizler nasılsınız. Ben baya bir hastayım. Herşeye neredeyse alerjim var. Alerjik astım da olmuşum. Büssürü alerji ilacı verdi doktor. Astım ilacıda of anlayacağınız. Ölüyorum. Bir de milli eğitimin yeni uygulaması yok mu o beni bitiriyor. Biz sadece 10. Sınıf olarak 182 kişi birden aynı yerde aynı anda sınav oluyoruz. O kadar bunaltıcı ki anlatamam. Yani bu milli eğitim bakanı yüzünden tıkanıcam ya . Neyse bugün sizlere anlatmam gereken şey internet arkadaşlığı. Böyle arkadaşlıklar ne kadar sakıncalı olsada bazen sizlere yarar sağlıyor. Mesela korecan olanlar. Hepsi o kadar sevimliler ki anlatamam. Cana yakınlar hemde çok. Kendimi onlarla konuşurken rahat hissediyorum. Ama korecan olmayan ve sizinle arkaş olnak isteyenler hele ki arkadaş siteleri çok sakıncalı öyle yerlerdende kişilerdende uzak duryn. Ben arkadaşlarımla ya fqcebook yada twitterdan tanıştım. Çoğu boice yada korecan ve çok iyi insanlar. Tabi sınıf arkadaşlarımda hepsi iyi ve cana yakın ama diğer sınıflarda olupta arkadaşım olanların kafasını duvarlara geçirmek istiyorum. Beni sinir eden insan çok. Bir gün kafayı yiyeceğim. Kesin sizin hayatınızda da vardır. Böyle insanları varya alcaksın dövüceksin ki akılları başlarına gelsin. Ama siz onları umursamayın. Kendimi hep ilerde bende onlara acımayacağım diye avuttum. Sizde boşverin onları gülün eğlenin. İyi kalpli olun temiz kalpli olun. Kin tutmayın. Hırs tutmayin. Kalbinizi başka insanlar yüzünden kirletmeyin. Benim gibi hayatı boyunca kazık yiyip kötü olmayın. Siz hep güler yüzlü iyi kalpli insanlar olun. Geçmiş geçmişte kalır dedikleri doğru. Geçmişe takılmadan mutlu mesut yaşamanız dileğiyle. Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder