Translate

13 Ekim 2013 Pazar

Günlerden Pazar

  Selam millet. Bugün pazar ve yarın okul yok. İnsana ne kadar garip gelse de sevindirici. Tatil 9 gün denince insan bir mutlu oluyor ama tatilin bitmesine 9 gün kaldı denince hüzünleniyor. Oysa ki iki kavramda aynı anlama geliyor. O kadar çok ödevim var ki hele fizikten 80 sayfa ödevim var şimdiden yapmazsam eğer tatildeki son günlerimi acı bir şekilde geçecek. Lise 2 ' yim bu sene nede olsa... Ay hatırlıyorum da daha geçen gün liseye başlıyordum. Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi??? Lise gerçekten de bambaşka bir ortam okulumu gerçekten çok seviyorum. Hocalarım olsun , sınıfım olsun hepsini çok seviyorum. Umarım hep böyle mutlu olurum. Maşallah deyinde nazar deymesin. ^^ Lise gerçekten de göz açıp kapatılıncaya kadar geçiyor iyi değerlendirmek lazım. Okuldaki rehberlik hocamın dediğini hatırlıyorum da gerçekten çok haklı... Hocam demişti ki hayatta hep ya çok mutlu olduğun anları yada hayal kırıklıklarını unutmazsın demişti. Gerçekten de çok doğru söyledi. Çünkü bana yapılan haksızlıkları,benim kalbimi kıranları,yaptığım hataları hiç unutmadım. Kimse unutmaz. Gece yatağınıza yattığınızda yada ona benzer bir an yaşadığınızda aklınıza hemen gelir. Hiç kimseye kin gütmedim gütmeyi de bilmiyorum. Bazen hayır demeyi ve gaddarca davranmak istiyorum. Geçmişte kalbim o kadar çok kırıldı ki bunları ne kadar yapmak istesem de olmuyor. Çünkü ben diğer insanlar gibi acımasız değilim ve olamıyorum. Vicdanım o kadar temiz ki benim kötü düşüncelerime karşı hep kazanıp böyle şeylere engel oluyor. Bazı insanlar iyi niyetinden karşısındaki kişi ona bağırdığında karşılık vermezler. Herkes onları pısırık zanneder ama onlar sadece karşısındaki kadar acımasız değildir. İşte hocamın söledikleri çok doğru bu kelimelerin ardından en çok anılarınız lisede olucak iyi de olsa kötü de bu yüzden iyi değerlendirmenze bakın dedi. Aslında hocam yine haklı. Dizilerde olsun ,filmlerde olsun herkes ya lise arkadaşlarıyla görüşüyo yada lisedeki hatıralarını hatırlıyor. Bu yüzden lise vakitlerinizi iyi değerlendirin. Haksız olduğunuzda susun haklı olduğunuzda içinizde ne varsa söyleyin , içinizde tutmayın...

    Neyse devam edelim bu kadar tavsiye yeterli ^^ Dün 3 adam vardı. Eminim ki aranızda izleyenler vardır. O kadar komik ve eğlenceliydi ki anlatamam . 3 adamı izlerken onlar gibi program yapmak çok istedim^^ Ama benim daha büyük hayallerim var. Eh bu konudan da bu kadar. İçinizi dökmek isterseniz iyi bir dinleyici ve çözüm bulucuyumdur. Bana ister mesaj olarak isterseniz de yoru yaparak sorunlarınızı anlatabilirsiniz. Unutmayın hiç bir zaman yanlız değilsiniz. Kimse olmasa bile ben varım. Kendinize iyi bakın.. İyi günler...
(picasso)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder