Translate

9 Ekim 2013 Çarşamba

Biricik İdolümün Bloğu

Eminim ki idolüm deyince herkes koreli oppa veya unnilerden biri zannettiniz ama yanıldınız. Unni olduğu doğru ama koreli değil. Benim idolüm Türk. Onunla bir yaz günü twitterda jung yong hwa doğum günü tagında karşılaştık. Daha sonra facebook twitter derken bir de baktık ki arkadaş olmuşuz. Kendisi benim en önemli unnim. Hele o bir hayran hikayesi yazıyor maşallah o kadar güzel ki anlatamam. Aranızda mutlaka okuyanlar olmuştur. Hikayenin adı BENCE HAYAL ET. O hikayeyi okurken ve okuduktan sonra hayallere dalıyordum resmen. O kadar akıcı ve güzeldi ki hele o aralarda patlayan espiriler beni benden alıyordu. Bu hikaye vesilesiyle unnimle daha bir yakınlaştık. Bu geçen zamanda birlikte ağladık ,birlikte güldük. Kimi zaman destek olduk ,kimi zamanda birbirimize söylediğimiz sözlerle cesareti bulduk. Bu bloğu açtığımda ilk ona söylediğimi hatırlıyorum da ilk açtığım kapattığım herşeyi onun sayesinde yaptım. Bana verdiği desteğin cesaretin hakkı ödenemez. Kendimi yanlız hissettiğim yaz günlerinde ne kadar uzakta olursa olsun benim biricik idolüm vardı. Şimdi onunda bir bloğu var. Duyguları , hisleri , heyecanı ,mutluluğu yakalayabileceğiniz bir blog. O gerçekten yazma işlerinde olsun , derslerinde olsun çok iyi. Hatta iyininde ötesinde... İşte o bloğun url si : http://cnbusra.blogspot.com/?m=1 umarım okuyunca sizde beğenirsiniz. Daha doğrusu beğenmemek elde değil. Bloğunda sağolsun banada yer ayırmış. Çok teşekkür ediyorum. Bana yazdığı uazıya bile bayıldım. Boşuna idolüm demiyorum. Ona yazmak istediğim o kadar çok şey var ki satırlara sığmaz. Her ikimizde baya zıt yerlerde yaşıyoruz. Ben kastamonu'da o ise Antalya 'da ... Ama onunla her konuşğumuzda anlıyorum ki mesafe ne kadar olursa olsun dostluğun önüne geçemez.Onunla ilk kez telefonda konuştuğymda çok heyecanlandım. Ama tabi her zaman ki gibi geveze bir insanım. Bazen seni sıksamda her daim senin şebeğin olmaya hazırım. Benim biricik temiz kalpli Hatice unnim sen benim hep biricik idolüm olarak kalacaksın. Umarım herşey gönlünce olur. Hatice Büşra Sarı ' ya sevgilerle... Biricik idolümün bloğu :cnbusra.blogspot.com . okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Okursanız beni çok mutlu edersiniz kendinize iyi bakın iyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder