Translate

11 Ekim 2013 Cuma

Benim anlatımımla Cn blue

Hi! Geçen gün directioner bir arkadaşım geçmiş olsun diye (hangi dağda kurt öldüde bu kız beni aradı. Yazın ki kavgada kıza dalmıştım oysaki) aradı. İşte konuşurken senin fanın olduğun grup varya onlar kim diye sordu. Ah ha onları nasıl tanımazsın sen dedim içimden. Anlatmaya başladım. (Zaten birine anlatınca başıma boice kesiliyolar. Kızım sen olmadan önce ben vardım bir kere adam ol.) Boice olmadı ama cnblue'ya karşı bir sempati oluşturdu. (yongumdan uzak dur.) Neyse işte çoğu kişi cnblue'yu bilmiypr. Bende dedim millete anlatayım. Yakın bir arkadaşıma anlattım ertesi günü boice olmuş kendini benimle yarıştırmaya kalkıyor. Yani uzun süredir korefanıyım. Cn blue 'nun da baya uzun süredir dinliyorum.. Allahım ya böyle insanlar beni gıcık ediyor. Sen boice değilken ben vardım birkere. İşte ah ah bi grubun fanıysanız mutlaka bu tip olayllar başınıza gelmiştir. Neyse bugünkü konum cnblue . Tanımayanlar ve tanıyan ama benim anlatımımla daha çok sevecekler için. ( ahahaha kendimi övdüm şaka şaka) Efenim kendileri görüp görebileceğiniz en minnoş gruplardan biridir.Eğer benim gibi Rock seviyorsanız, onlardan iyisini bulmanız çok zordur.Kendileri "The FNC" şirketine bağlı, dört kişiden oluşan bir Rock grubudur. Jung YongHwa adlı yakışıklı vokal-gitarist aynı zamanda liderdir (kendisi tam bir yemede yanında yattır.).Lee JongHyun adlı diğer bir yaşıklı gitarist ve vokalist de grubun ilk zamanlarında olan fakat "Busan Aksanı" yüzünden yerini saygıyla YongHwa'ya bırakan eski liderimizdir (kendisi de aynı zamanda bir yemede yanında yattır.).Şeker mi şeker, al eve besle türünden üye olan Kang Min Hyuk ise bateride bulunmaktadır. Kendisi ne kadar dünya şirini olsa da son zamanlarda ki imajı ile biz boicelerı(grubu seven insanlara takılan ad) hayrete düşürmüş ve kalplerimizi hoplatmıştır. En son olarak da grubun en küçüğü(maeknesi) Jung Shin, kendisi de bas gitarda bulunmaktadır. O endamı ile ve uzun belki benim saçlarımdan bile güzel olan saçları ile kendisi de karizmatik üye olarak bulunmaktadır. 
*CNBlue'nun anlamı: *C ve N Code Name yani kod adının kısaltılmışıdır. B ise grubun eski lideri yakışıklı JongHyun'un takma adının yani "Burning'in" baş harfidir. L , "Lovely" Min Hyuk, U, "Untouchable" JungShin ve son olarak E yani "Emotional" Yong Hwa olarak sıralanmaktadır.
 *İlginç Bilgiler:* * *
*-*Yong Hwa tam bir kahve hastasıdır. Günde en az 3-4 bardak içer.
 -Min Hyuk grubun en duygusal üyesidir..Hayalleri sorulduğunda her zaman bir hayali sevgiliden bahseder. Ayrıca en küçük şeye duygulanma özelliğine sahiptir. Bu arada babası bir Batari öğretmenidir o yüzden ondan öğrenmiştir.
-JongHyun eskiden profesyonel Judo yapmıştır ve hala sporla çok ilgilenmektedir. Spor salonuna gitmeyi çok sever.
-Tüm üyeler ete bayılır atta kafayı etle bozmuşlardır. Hayalleri beraber et dükkanı açmaktır.
-Jung Shin ve Min Hyuk oda arkadaşı olup en büyük odaya sahiplerdir.
 *Bias'ım( Favori Üyem):* Yong Hwa;
Kendisi dünyanın en sevimli insanlarında biri olarak, Heartstrings ve You are Beautiful adlı dizilerde tamamiyle kalbimi ele geçirmiştir.Ayrıca sesi de benim tüylerimi diken diken edecek türde bir etki yapmaktadır. Bu yüzden kendisi biasımdır. Ayriyeten kendisi özellik bakımından bana çok benzemektedir. Bu yüzden ona ayrı bir sempatim var. Onu size anlata anlata bitiremem. Biricik lider Yong Hwa. Ay ben şimdi bu tipe ölmeyeyim de ne yapayım ?
 *En Sevdiğim Şarkıları:
*Şimdi bir kere şunda anlaşalım, onlarım tüm şarkıları benim bebeklerim, hepsini ayrı ayrı severim. Hepsi de çok iyidir. Ama bu arala en çok I can't believe dinliyorum. Bütün albümleri var hepsini çok ama çok seviyorum. 392 adlI albümlerini gerçekten çok severek dibliyorum.
 Benim hayatımda tanımlarsak
 uyumadan önce CNBLUE
uyandıktan sonra CNBLUE
yürürken CNBLUE
hastayken CNBLUE
 ders çalışırken CNBLUE
mutluyken CNBLUE
mutsuzken CNBLUE
ağlarken CNBLUE
her zaman CNBLUE
 CNBLUE VAZGEÇİLMEZİM.
 BİR DE SİZE YONG HWA DEDİM DURDUM BLOĞUMDA. YONG HWA BENİM İÇİN ÖNEMLİ BİR KİŞİLİK HEMDE ÇOK. ONA HAP TEŞEKKÜR ETMEK İSTEDİM AMA SESİMİ HİÇBİR ZAMAN DUYMADI. BİLİYORUM YİNE DUYMAYACAK AMA OLSUN. SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SEN DOĞMASAYDIN SENİN DOĞUM GÜNÜ ETKİNLİĞİN DE TANIŞTIĞIM HARİKA İNSANLARLA TANIŞAMAZDIM SENİN O ENERJİ VEREN ŞARKILARIN OLMASAYDI KENDİME GELEMEZDİM. VE CN BLUE SİZ OLMASAYDINIZ BENİM İÇİN HAYAT BU KADAR GÜZEL OLMAZDI. SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM. UMARIM HEP BİZE BÖYLE ŞARKILAR YAZMAYA DEVAM EDERSİNİZ. 40 YAŞINIZA GELSENİZ BİLE SİZLERİ DİNLEMEYE DEVAM EDECEĞİM. İşte benim anlatımımla Cnblue. Umarım beğenmişsinizdir. ALINTI YAPMAYINIZ. YAPARSANIZDA LÜTFEN KAYNAK BELİRTİNİZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder