Translate

10 Ekim 2013 Perşembe

The Heirs dizisini sizlere biraz özetledim(ilk bölüm)

Selam millet. Biliyorsunuz ki yeni dizimiz the heirs başladı. İlk bölümü izledim ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Dizi gerçekten güzele benziyor yani ilk bölümü harikaydı. Kim bilir kız daha ne zorluklarla karşılaşacak. İlk olarak Park Shin Hye den bahsetmek istiyorum. Oyunculuğu tam bir harika... Gerçekten iyi rol yapıyor. Ama bu dizide oynadığı karakter gerçekten zor bir hayat yaşıyor. Aynı anda birden çok işte çalışıyor. Bizim kızın annesi ise zengin bir kişinin evinde hizmetçi ve kadın konuşamıyor. Kız ve annesi sürekli hem Amerikada kuyan ablası için para biriktiriyorlar hemde kendi geçimlerini sağlıyorlar. Min Hyuk ise kızın yakın arkadaşı rolünde. Dizide Min Hyuk'un bir sevgilisi var o kadar kıskanç ve şımarık ki Min Hyuk' aacıdım. Daha sonra devam edeyim bizim kızın annesi bir miktar parayi bizim kıza veriyor bankayaa yatır diyor ablası için kız neden diye sorunca ablasının evleneceğini duyuyuyor ve parayi bankayla değil kendi elleriyle vermek için Amerika' ya godiyor. Tabi bizim kızın ablasını ailesi kolejlerde okuyor diye biliyor ama nerde ... Ablası bi kafede çalışıyor. Okulu bırakmış. Kötü bir insan olmuş. Bizim kızı görünce kavgaya başlıyplar. Sonra lee min ho bunların kavgasını izliyor bizim kızdan etkileniyor. Kızın ablası kızdan parayı alıp kaçıyor. Sonra bizim kız dağılmış olan eşyaları toplrken lee min ho nun amerikalı arkadaşı kızın çantasındaki fasulye tozunu uyuşturucu sanıyor. Alıyo kaçıyo ama onun fasulyeye alerjisi varmış. Lee min ho nun arkadaşını hastaneye kaldırıyorlar. Bizim kızı polis sorguluyo ve pasaportun el kpyuyor. Bizim kız lee min ho ya beni evime bırakır mısın diyo allahtan min ho var olmasa zaten kız iyi ingilizce bilmiyo. Lee min ho onu evine bırakıyor ama ablası parauı alıp kaçınca evde kimse yok tabi. Bizim kız bekliceğini söylüyo. Min ho gidiyo kıza laf falan atıyolar. Kız bavulunu alıp giderken bir araba geliyor. Bu min ho benim evime gelir misin diyor ve bitiyor. Bu benim yazdığım kısa özet aralarda daha başka şeyler de oluyor. Karakterlerin adını daha ezberleyemedim. Üzgünüm normal adlarıyla yazdım. İlk bölüm bu kadar anlayacağınız baya heyecanlı bir dizi. Siz dizi hakkında neler düşünüyorsunuz?? Düşüncelerinizi bizimle paylaşın kendinize iyi bakın iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder