Translate

16 Ekim 2013 Çarşamba

ÇALIŞMAK İSTİYORUM AMA ÇALIŞAMIYORUM DİYENLERE ^^

 Bugün sizlerle çok sık karşılaştığım cümle " çalışmak istiyorum ama çalışamıyorum" diyenler hakkında konuşacağım. Bu cümleyi en yakın arkadaşımda tutun herkes kullanıyor artık. Neden mi?? Bir düşünelim. İlk sorucağınız şey neden çalışamıyorum olmalı. Sorunun nedenini bilmeden çözüm aranmaz. Ben sizlere söyleyeyim neden çalışamadığınızı. Elindeki son model telefonla, bilgisayarla, televizyonla çalışılmaz . Ha çalışsan bile bir süre sonra yine başa dönersin. Çalışmak mı istiyosun o zaman herşeyinden fedakarlık etmen lazım. Bu hayatta ya çalışcaksın ya çalışcaksın . Eminim ki bir sürü hayalin vardır. Her insan hayal kurar ama önemli olan kurmak değil gerçekleştirmektir. Hayaller anca çalışarak gerçekleşir. Çalışamıyorum diyorsan eğer gel sana yardımcı olayım. Sana göre çalışma planıyla bile başlayabiliriz. Hadi bana göre olan çalışma planını anlatayım sizlere.

 Çalışmak istiyosan o güzelim kore , türk ,japon, amerikan...  dizilerinden fedakarlık yapacaksın. Ya hiç izlemiceksin yada kısıtlayarak izliceksin. Ha diyosan ben izlemezsem çatlarım patlarım diyosan kendine en fazla 3 dizi seç. Ama bu 3 dizi harici izlemek yok. Mesela ben şuan Çalıkuşu , future choice ve the heirs izliyorum. Ama bunları hadi başlayalım 1 günde 5-6 bölüm yok. Onları günlere böl 3 gün seç ve o 3 günde bu dizilerinden bir bölüm izle. İzle dediysen okuldan gelip hemen başına otur değil. İlk önce o diziyi haketmen lazım. Ne mi yapıcaksın kendine bir program. Her gün en az 3 etüt + yarım saatte kitap okuman lazım. Şimdi diyosunuz ne zaman dinlenicem hemen sizlere söyleyeyim. Okuldan ben 4:20 pm de çıkıyorum. Eve geldiğimde saat 5.00 pm oluyor. Yarım saat dinleniyorum 5.30 pm oluyor. Hemen etüte başlıyorum. 1 saat etüt hatta isteyen daha fazla yapsın ama en az 1 saat. 1 saat hiç aya kalkmadan çalışcaksın yok susadım su içeyim yok. 1 saatin ardından tuvalet ihtiyacıydı , su falan iç ama en fazla 15 dk dinlen. Saat 6.45 oldu. O 15 dk'yı biraz daha uzat ve yemek ye. (bu molalarda televizyon ,telefon , bilgisayar yok.) Yemek falan yedin diyelim saat 7.00 pm  ağırlık çöktü dimi ama bu seni yıldırmasın hedeflerine koşmalısın ki ileride mutlu ol. 7.00 pm oturduk 2. etüte 1 saat istediğimizi çalıştık. Saat 8.00 pm oldu. 10 dk mola verdik saat 8.10 pm  oldu. Oturduk 3. etüte 1 saat çalıştık. Saat 9.10 pm oldu. 5 dk mola verdik saat 9.15 pm. Hemen aldık kitabımızı okuduk. Saat 9.40 pm. Otuduk pc ye bir yandan dizimizi açtık bir yandan da benim gibi admin yada blog yazarı olanlar onlarla uğraştı yarım saat sonra netten 1 saatlik dizisini izledi ve pc'yi kapattı. Zaten yapcak başka iş kalmadı. saat 11.00 pm yada 11.30 pm artık yatma vakti sabah erken kalcaksın.Bir de asla ve asla yatarak çalışmayın ve yatarak kitap okumayın. Uykunuz gelirse pencere açın hava alın yüzünü yıkayın. ^^

  İşte bu düzende çalışırsanız başarılı olursunuz. Kendinize bir plan yapın yok ben planı unuturum yapamam derseniz birlikte etüt yapalım.  Mesela telefon numarası olanlarla rahatlıkla anlaşabiliriz. Ben sizi 1 kere çaldırınca ilk etüt 1 saat çaldırınca etütü bitti gibi de yapabiliriz. Sizler yeter ki çalışın. Yada sınav haftasıdır yapamadığınız konu ders varsa ya yorum yapın yada özelden mesaj atın ben size konu anlatımlı videolar konu anlatımları bulur blogda paylaşırım veya bildiğim konuysa sizlere fotograflı olsun , yazarak anlatım olsun anlatmaya çalışırım. Hayatta çözülemeyecek problem yoktur. Siz yeter ki isteyin ben yardımcı olurum. İletişim bilgilerim blog başlığı altında yazıyor. Bugünlük konumuzda bu kadar kendinize iyi bakın iyi geceler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder