Translate

15 Ekim 2013 Salı

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...

Tüm yürekler sevinç dolsun, umutlar gercek olsun,acılar unutulsun,dualarınız olsun. Gecenin güzel yüzü yüreğine dokunsun, kabuslar sizden uzakta melekler başucunuzda olsun, güneş öyle bir geceye doğsun ki, dualarınız kabul ve Kurban Bayramınız mübarek olsun. 


Biliyorsunuz ki bugün Kurban bayramı. Bizim evde herkes bir telaş içinde et doğramakta. Bende bloğumu yazıp onlara yardıma gideceğim. Semde izler nasılsınız?? Neler yapıyorsunuz?? Bayramda bir yerlere gidenler var mı?? Ben Eskişehirliyim ama bu bayram gidemedim. Hem annemle babam burada değil hemde hala iğleşemedim. Bana dua edin lütfen. Ders çalışmam lazım hem de çok. Okula gitmediğim günler var ve eksiklerimi tamamlamam lazım.Umarım mutlu ve huzurlu bir bayram geçirirsiniz. Sevdiklerinizle bol bol vakit geçirin ha bide bol bol çikolata yemeyi unutmayın. Sizde benim gibi çikolata manyağıysanız bu durumu değerlendirmelisiniz. Hatta buyurun gelin bayramlaşalım. ^^  Bayram üzüntünün küslüğün bir anda yok olduğu gündür. Buralarda bayramlar mutlu ve huzurlu geçer. Küsenler barışır. Komşu, akraba ziyaretlerine gidilir. Bol bol misafir gelir. Valla hazırlıklıyız gelin bir bayramı da birlikte kutlayalım ne dersiniz??? Mutlu ve huzurlu bayram geçirmeniz dileğiyle... İyi günler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder