Translate

13 Ekim 2013 Pazar

Shinee'nin Yeni Şarkısı Hakkında Düşünceler

 Biliyorsunuz ki en iyi kpop  gruplarından biri olan shinee yeni şarkısı everybody ile hepimizi coşturdu. Ben bir boice olarak bile en az 10 kere dinledim. Gerçekten süper olmuş derken sayfanın teki (adını vermiyorum) bunun analizini yapmış. Doğrusu çoğu yer analiz yapmış. Yok illuminaltik simge var ,yok  hareketleride illuminaltik falan filan. Kardeşim sen kore fanı değil misin ? Shinee ' yi kesinlikle biliyorsundur. Yani sm şirketini belki aramızda yeni olanlar bilmez ama eskiler gayet iyi bilir. Sm zaten illuminalti. Bunu bayadır kore fanı olanlar bilir.Yani şirketleri illuminaltiyse onlar ne yapsın.Herkes shinee'yi eleştirmeyi çok iyi biliyor. Sanki bizim Türk sanatçılardan yok mu??? Büssürü var hemde. Türk popçuların çoğuda illuminalti ama yok onlara laf yok tabi dimi. Neredeyse hepsinin klibinde var. Hadi bu shinee ya dinsiz ya başka dinlere mensup bizim popçularımıza ne demeli. Onlarında şirketleri yapıyor ama onlar gözünüze batmıyor shinee mi batıyor. Burdan yanlış anlaşılmasın ben kore sayfalarındaki analize değil herkese söylüyorum bunu. Zaten hayatta kıyafet almaya çıkıyosun tek göz, bileklik beğendin alcaksın tek göz,yok şu illuminaltik yok bu maşallah bütün hareketler, simgeler illuminaltik olmuş. Zaten bu hayatta bir şarkıcı veya grup çok ünlüyse mutlaka parmakları oluyor. Shinee yeni şarkısında yapmışsa yapmış sanki diğer şarkılarında yok muydu?? Tamam milleti bilinçlendirmek çok güzel ama bazı insanlar çok abartıyorlar gerçekten. Tamam çok kötü birşey ama shinee onları yapmamak için elinden geleni yaptı. Kendilerinide çok severim. Sizlerde yok illuminaltiymiş yok buymuş bunlarla uğraşmayın. Ne bilinçsiz olmak nede fazla bilinçli olmak sizi onların arasına sürükler Allah muhafaza. Bu yüzden dinleyin ama asla onlara özenmeyin. Ben dediğim gibi klibi olsun şarkıyı olsun çok beğendim. Emek vermişler o kadar dansına olsun başka şeylere olsun.Hadi hep beraber izleyelim :D Sizin düşünceleriniz neler klipten sonra yorumlarınızı bekliyorum. ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder