Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

Sabah Sabah Bioloji Enerjimi Tüketti^^

Bugün sabah kalktım ilk kahvaltı yaptım. Daha sonra 5 gün okula gitmedim tabi o defterleri öcüler böcüler değil tek tek sen geçireceksin dedim ve gözümü  kapatıp bir defter seçtim. Şansıma en çok yazı yazdıkları bioloji defteri çıktı. Zaten bende şans olsa bu durumda olmazdım. Neyse o defter eninde sonunda geçicekti zaten ^^ Hemen oturdum ve yazmaya başladım. Tam 5 sayfa geçirdikten sonra ellerim yoruldu ve enerjim bitti. Kendimi mutfağa attım ve buz gibi çikolatalı süt yaptım kendime... Havada bugün ne kadar sıcak böyle daha geçen gün donuyordum. Neyse buz gibi çikolatalı sütünle başaladım yazmaya ve artık son sayfadaydım. Fotografini çekeyim dedim ve sizlerle paylaşmak istedim. Aslında daha önce paylaşmak mantıklı olurdu çünkü burda saat 07.59 pm. Akşam oldu artık. Bugün 3 adam var. O programa bayılıyorum. Onu izlerkende kendime buz gibi çikolatalı süt yapıcam.Ama 11.30 pm de başlıcak daha çooook var. Gelin birlikte içelim ne dersiniz??? Sizler bu sabah ne yaptınız??? İçinizde garip bir olay yaşayan varsa lütfen bizimle paylaşın :D Zevkle dinleyeceğiz. Neyse bugünlük bu kadar kendinize iyi bakın :D   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder