Translate

12 Ekim 2013 Cumartesi

Benim Fındık Kurdum

 Ah ah ! Bu kızın şekerliği beni öldürecek yahuuu... Yine twitter etkinliğinde tanıştığım çok değerli bir arkadaşımı anlatacağım sizlere. Yine benim twitter maceralarım diyorsunuzdur şimdi bu kız arkadaşlarını twitterdan mı buluyo diye ama hayır tabikidee :D Neyse bu arkadaşımın bana o kadar yardımı dokundu ki kendisi BAP çok sever ama bütün kpopları dinler. Birde o kadar şirinki anlatamam. Kendisi Ankara'da yaşıyor. Adı Şeyma. Benim değerli kardeşim. Kendisiyle birçok anımı paylaşmışımdır hatta kimseye söylemediklerimi bile söylemişimdir çünkü ona güveniyorum ya insana bir güven duygusu veriyor. Bir ara onunla telefonda konuştuk zaten :D Ayy sesi o kadar tatlı ki anlatamam. Sağolsun sık sık mesaj atar. Ayriyeten sayfamda admin :)) Sağolsun eski sayfam çalındığında bana çok yardımcı oldu. Espiri anlayışı süper. Ağladığım zamanlar bile beni güldürüyor. Benden 1 yaş küçük ama onu hep yaşıtım olarak gördüm nedense yahuu... Kendisi benim en değerli arkadaşlarım listesindedir. Mesajlaşmalarımız bile ayrı bir zevk veriyor. Okulda, yolda ,teneffüste, derste, evde, uyumadan önce mesajlaşıyoruz genelde :D Günde 6 öğün Şeyma'yla mesajlaşıyorum. :D Birimize birşey oldumu hemen anlatırız. Okulda neler geçti ,neler yaptık, nerdeyiz, napıyoruz hepsini ona anlatırım. İyiki böyle bir arkadaş edinmişim. Onunla arkadaş olduğum için çok mutluyum. İnşallah en kısa zamanda Ankara'ya gidip onu ziyaret edeceğim. Onunla gerçekten yüz yüze görüşmeyi çok istiyorum. Ya kendisi tam benim kafamdan. Ben genelde saçmalasamda bunu umursamayan biri. Kendimi onunla konuşurken rahat hissediyorum. Ağzıma gelen herşeyi söyleyip anlatıveriyorum. Sen yok musun sen. Bide benim koyu bir boice aynı zamanda yong hwa'ya bağlı biri olarak bilir. Bu yüzden yong hayranlarına yong hwa'yı kaptırtmaz. Cansın ya. Umarım hayatta hep yüzün güler. Kimsenin canını sıkmasına izin verme benim biricik fındık kurdum. Haaa bide ileride bir gün sana geldiğimde beni hatırlamazsan dalarım haberin olsun^^ İleride sana daha 50 tane CnBlue imzası alcaz dotum. Dün konuşmuştuk hatırladın mı??? ^^ Saranghae baby :D Fatma Şeyma Titiz' e sevgilerle... benim temiz kalplim kendine iyi bak...  AEO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder