Translate

8 Ekim 2013 Salı

Annyeonghaseyo

Annnyeonghaseyo sevgili blog okuyucularım. Bugün günlerden Salı ve yazarınız hastalıkla cebelleşiyor. Kötü olansa anınem ve babamın burda olmaması. Anne ve babamın değerini gün geçtikçe daha iyi anlıyorum. Annem ve babam hacca gittiler ve dönmelerine daha 3 hafta var. Onları çok özledim. Annemin bana öksürük olunca yaptığı çayları , babamın beni muayne edip ilaç vermesi gerçekten çok özledim. Şimdiyse doktor çok hasta olduğumu söyledi ve 5 gün rapor verdi geriye kalan bayram tatilindede bol bol dinlenmemi söyledi. Ciğerlerim her nefes aldığımda o kadar acıyor ki... Sanki havayı pipetten alıyomuşum gibi ... Nefes alamamak gerçekten çok kötü bu havalarda kendinize iyi bakmalısınız. Neyse hep hastalık hastalık olmuyor böyle... Eğer yorgun bitkin ve hasta hissediyorsanız size tavsiyem hemen bir doktora gidin... Aksatmaya gelmiyor böyle şeyler... Kendinize iyi bakın iyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder