Translate

2 Kasım 2013 Cumartesi

Sınavlar başlıyor... Olamaz!!!!

Sınavlarım başlıyor inanabiliyor musunuz? O yüzden bloğu biraz boşladığımın farkındayım. Matematik hocası görüşcez dedi bende iyi not alıcam dedim. Benim matematiğim zaten iyi ama hırslandım o sınavdan iyi not alamlıyım. Sizlerinde sınavlarınız başlıyor mu?? Aslında eksikleriniz varsa burda konu anlatımlı video paylaşabilirim. Neyse sizlere biraz dert yanayım. Bizim okulun geri müdürü bir uygulama yapmış. O uygulama yüzünden az kalsın ölüyodum yahu. Ben astımı olan bir insanım. Öyle dar alanda tozlu alanda sınav olamam ben. Ama adam topumuzu sınav salonuna tıkmak ve sınav yapmak istiyor. Anlamsız ve gereksizce buluyorum. İnsanlar hep kendilerini düşünüyolar. Hele bizim müdür hiç düşünmüyo okulda hasta olan var mı? yok mu? diye hiç düşünmüyor. Böyle insanlardan nefret ederim. O salona girmemle çıkmam bir oldu. Astımım tuttu hiç hoca yok o halimle eve gittim. Ölüyorum sandım ya. Siz siz olun bir işe kalkışırken herkesi düşünün yoksa bunun vebalini hayatınız boyunca ödeyemezsiniz. Neyse ilk yazımla sizleri çok mu sıktım ne? Zaten sınavlar başlıyor dimi... Fazla stres yapmayın. Rahat ve ferah olun. Günlük tekrarlarınızı yapın.Kendinize iyi bakın umarım sınavlarınız çok çok iyi geçer. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder