Translate

24 Ekim 2013 Perşembe

Yeniden Merhaba

Yeniden merhaba sevgili blog okuyucularım. Sizleri özledim. Sizlerde beni özlediniz mi¿¿¿ Kusura bakmayın bu aralar acayip meşguldüm. O kadar çok ödevim vardı ki yemedim içmedim polinom çözdüm. Matematiği çok severim ama hoca bir ödev verdi ki rüyamda bile polinom gördüm. Ve artık sevgili milli eğitim baknımız yüzünden sözlü notları yerine performans notları veriyolar. Bundanda performans notu aldık. Hoca çözüp çözemeyeceğimizi anlamak için tek tek tahtaya kaldırıp çözdüğümüz sorulardan sordu. O kadar heyecanlandım ki anlatamam. Aslında soruların hepsini yapabiliyordum ama yinede heyecan bastı. Tahtaya kalktım ve bana en basit soruyu sordu ya o zaman dedim ki boşuna atvasyon yapmışım. Size kaç gündür blog yazamıyorum. Pazartesi çok fena moralim bozuktu. Çok kötüydüm. Aslında insanları pek tınlayan viru değilimdir. Ama 1 aydır annem ve babam yoklar onları çok özledim. Onlar yokken baya bir hasta oldum. Bu yüzden bu aralar hassastım ama pazartesi bana en sevdiğim gocalarımdan biri olan hoca bana bi laf söyledi. Herkesin içinde ağlayabilen bir insan değilim gözlerim doldu ama ağlamadım. Laf gerçekten ağırdı. Artık o hocamada değer vermiyorum. Beden hocamda birşey dedi. Herkes o gün beni bozdu. Eve geldim tam gece 1-2 ye kadar aralıksız full ağladım. O kadar kalbim kırıpmıştı ki hocanın beni sevmediğini bilsem hiç umrumda olmazdı. Ama beni seven bir hocamdı ve kalbim çok kırıldı. Kimsenin yanında ağlamadığım için herkes beni güçlü zannediyor ama ben değilim. Aksine odunluktan duygusallığa geçiş yapıyorum resmen. Bazen gerçekten bir psikoloğa gitme ihtiyacı duyuyorum. Etrafımda böyle dertlerimi anlataca kimsem yok. Bi Hatice var sağolsun vu çeneme rağmen beni dinliyor. İdolüm benim bi tanem. O da olmasa herhalde dertten ölücem. Hem kendisi iyi bir yazar hemde beni rahatlatıyor. İleride o psikiyatrist olurs inşallah ona gidip anlatıcam. İşte hayatım böyle geçiyor. Sizler nasılsız? Bana mesaj olarak olsun yorum olarak olsun yazmaktan çekinmeyin lütfen içtenlikle cevaplayacağım. Kendinize iyi bakın iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder