Translate

18 Ekim 2013 Cuma

Twitter Tagları ve Ben ^^

Annyeonhaseyo^^

  Bugün yine bir twitter tagına katıldım ve blogda ne yazsam diye düşünüyordum . O taga tweet atarken aklıma neden tag maceralarımı yazmıyorum ki ben dedim.Ah eminim şimdi diyorsunuz ki bir twitter tagında en fazla ne olmuş olabilir ki... Neler olmadı neler. Yine çenem düştü ^^ Lafı fazla  uzatmıyorum ve yazıyorum.

  Aslında twitter ilk aldığımda 2 sene önce falandı. Ne takip ederdim ne tweet atardım. Tag ne onu bile bilmiyordum. Bu sene haziran ayından face'den bir arkadaşım beni etkinliğe davet etmiş. Etkinlik 22 haziran günü twitterda  Jung Yong Hwa doğum günü etkinliğiydi. Ehh tabi etkinlik yong hwa ile ilgili olduğu için gecenin geç saatlerine kadar taga tweet attım. Bu tag sayesinde çok değerli ve sevecen kişilerle tanıştım. Mesela sizlere geçen gün bahsettiğim biricik idolüm Hatice Büşra Sarı ile burada karşılaştık. Yani anlayacağınız baya bir kişiyle tanıştım. Onlarla birlikte güldük birlikte eğlendik. Son one direction(onları sevmiyorum.) BAP posterimizi yırttı. En çok sinirlenen korecanlardan biride bendim. O kadar sinirlendim ki anlatamam. Onun için sabah akşam tweet attım yetmedi gittim facebook da kavgalara karıştım. 2 hafta yorum yapamama cezası yedim.Yaaa işte benim tag maceralarım. Ama sonuç olarak twitter da çok eğlendim. Şuan bile tagdayım. O günlerden beri ne zaman internete girsem yan sekmede mutlaka twitter açık olur. Şimdi baya bir takipçim var ve onların çoğuylada görüşüyorum. Hepsi de çok iyi çok temiz kalpli insanlar. Onların adlarını burya yazmak isterdim ama 1.000 kişinin adının buraya sığacağını düşünmüyorum. O yüzden burdan onlara selam yolluyorum. Hepinizi seviyorum. İyiki varsınız. Bu arada twitterdan beni takip etmek  isterseniz adresim : https://twitter.com/AySeNuR_CnBlue  ID: AySeNuR_CnBlue  

İyi akşamlar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder