Translate

15 Kasım 2013 Cuma

Bendeki değişim...

Annyeong millet!!

   Her zaman ki gibi coşkulu bir giriş yapmak istedim. Nasılsınız bakalım??? Bu hafta tan 5 tane sınavım vardı ki hele şükür atlattık. Umarım sizlerde sınavlarınızdan istediğiniz notları almışsınızdır. Konu başlığı sizlerede garip geldi mi?? O zaman her zaman ki gibi çenemi tutmadan taramalı tüfek gibi anlatmaya başlıyorum. Birkaç gün öncesinde kahkül kestirmeyi düşündüm. Hani iki tane sürekli birlikte gezdiğim değerli mi değerli iki arkadaşıma sordum. Sizce kahkül bana yakışır mı??? diye... Onlar anlımın geniş olduğunu ve bana yakışacağını söylediler. Bende tamam o zaman kestiriyim dedim. Bir arkadaşımsa gerçekten hevesimi kırmıştı. Hayır diyerek. Ya taman hani olmaz bence şöyle yap böyle yap denir ama bana çok kırıcı bir şekilde hayır dedi. Bende çok kırıldım. Gerçekten kahkül kestirmek çok istiyordum. Ve ben bir şeyde inat ettim mi kesinlikle yaparım. İmkansız bir şey değilse tabi... Bugün gittim hem kırıklarımı aldırdım hemde kahkül kestirdim. Şimdi sizlere fotograflarımı paylaşacağım. Ah utandım sanırım. Ya beğenmezseniz... Tamam tamam paylaşıyorum. Açık sözlü olun lütfen... Yorumlarınızı bekliyorum. Sizce Nasıl olmuş???




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder