Translate

18 Kasım 2013 Pazartesi

Hayat...

 Bazen kendini yalnız hissedersin , bazense sanki bir boşlukta gibi...
 Gün geçtikçe çevrendekileri tanımaz olursun.
 Hayatın çok güzel giderken bir de bakmışsın ki herşey alt üst oluvermiş.
Hepsinin bir rüya olmasını istersin işte o an gerçeklerin acı olduğunu farkedersin...
Yanlız kalmak istersin içinden hep ağlamak gelir ama seni bir türlü yanlız bırakmazlar.
Çevrendekilerin hepsi iyi hoş insanlarken bir de bakmışsın ki kendini kötü yolda bulmuşsun.
Kaderini değiştirmek ister ama başarısız olursun.
Hayattan nefret edersin ama bu hayatındaki şeyleri değiştirmez.
Hayat böyle işte...

    Şimdi geriye bakıyorum da eskiden çok yakın arkadaşım olan insan beni hiç aramaz olmuş, bende onu hep ne kadar aramak istesemde vicdanım el vermediği için aramadım. Oysa annelerimiz bile konuşuyor ama biz konuşmuyoruz. İşte hayat... Oysa eskiden her gün ben onlardaydım o da bizdeydi. Bir gün aranız böyle olacak deseler emin olun ikimizde gülerdik. Ama oldu. Hayatta hiçbir şeyin garantisi yok. İnsan büyüdükçe kafasına bazı şeyler dank ediyor ama iş işten geçmiş oluyor. Kader hiçbir zaman değişmez. Sadece sen kaderini güzelleştirebilirsin. Ama kader asla değişmez. Future Choice dizisi bunu açıklıyor mesela... O dizinin sonunu merak etmiyorum. Çünkü kader değişmez. Sonuç yine aynı olucak ama farklı şekilde... Ordaki yaşlı teyze ne kadar uğraşırsa uğraşsın alın yazısında Kim Shin var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın oppası yinede ölücek. Zaten dizideki gibi birşeyin hayatımızda olması imkansız. Kadın sadece neticenin biraz daha geç olmasını sağladı o kadar. Bana göre o dizi yine aynı sonuçla biticek. Ha eğer farklı sonuçla biterse baştan sona saçma olur. Bence sizlerde kaderinizi değiştirmeye değil güzelleştirmeye bakın. Dediğim gibi sizin kaderiniz bellidir. Sadece o sonuca uzun yoldan gidersiniz ama yine sonuç aynı olur.Ama nasıl olsa kader değişmiyor ben yatayım olmaz. Sizler dua ederek kaderinizi şekillendirebilirsiniz. Herkes kendi kaderi çizer demek kaderini kendi şekkillendirir ama sonuç aynı olur. Mesela senin evleneceğin kişi bellidir ama sen onun huylarını dualarınla güzelleştirebilirsin. Kötü biriyken onu iyi biri yapabilirsin. Kader böyledir işte...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder