Translate

23 Kasım 2013 Cumartesi

Gezdim,tozdum,eğlendim :D

 Selam millet!

   Bugün gerçekten çok eğlendim ama bir o kadar da yoruldum.Harika bir gündü ama güne iğrenç başladım. Baş ağrısı , mide bulantısı derken kötüydü.  Arkadaşım Dilek'le birlikte program yapmıştık.Hazırlandım ve ona gittim. Beni sözde sevgilisiyle tanıştırcaktı. Bunun sevgilisi onu satıp benim takıldığı için atar yapmasın mı... Tövbe... Neyse ikimizde sevgilisine gıcık olduk. Sonra ben dedim ki kulaklık alıcam benimle gelsene tamam dedi. Gittik kulaklığı aldık çok şeker durun size fotosunu koyayım.



 İşte bu :D Sonra migrosa gittik . Çıktık üst kata tabi ikimizinde moral bozuk. Oturduk. Aldık iki kola. Kolada da en sevdiğim arkadaşlarımdan birinin ismi yazıyordu. "Gamze" <3


Sonra ben dedim haydi yeni kulaklığı bir deneyelim.Teki çalışmıyo... Ben bir sinirlendim. Hemen kalktık kulaklığı değiştirmeye... Yolda arkadaşımın annesini ve kardeşini gördük. Görseniz ikiside birbirinden iyi ve temiz kalpli insanlar. Onları çoko sevdim. Sonra gittik kulaklığı geri vermeye. Adama söyledik adam sağolsun hemen yenisini verdi. Bu sefer problemsizdi. Sonra dedim haydi gezelim tozalım. Keyfim yerine gelmişti.Çünkü kulaklık benim vazgeçilmezlerim arasında. Hatta uzun yolculuğa giderken yanımda yedeğini bile taşırım bozulursa diye :D O kadar seviyorum müzik dinlemeyi. Sonra ordan Münire Medresesini gezdik. Bana dedi ki Deve Hanı'nda süper şeyler var ve çok ucuz. Hadi gidelim dedim taa orayada gittik. Oradan kendime bileklik ve küpe aldım.



Sonra bizim corclarla(Burn ve Cndoli) mektuplaşıp kutu yollayacağız inşallah. Onlar geldi aklıma dur onlarada birşeyler alayım dedim veee işte hediyeler :D


    Hediye paketinde çünkü biraz çatlasınlar malum onlarda bloğu okuyor. Süpriz olsun dimi :D
İşte onlarıda alınca oturalım dedik. Başladık muhabbete muhabbet ve mekan o kadar güzel ki hava kararmasa kalkasımız yoktu.Kalktık yürüdük mağzaları da gezdikten sonra evli evine köylü köyüne gitti. Bende eve gelince bu anı ölümsüzleştirelim diye mutlu anlarımı çektim.










 VEE SON :D Sizler bugün neler yaptınız??? Yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder