Translate

21 Kasım 2013 Perşembe

CNBLUE SELCALARI ^^

    Düşündüm bugün ne yapsam diye ve aklıma geçen günlerde yaptığım cnblue havaalanı modası geldi. Dedim ki bu baya beğeni almıştı. Bende CNBLUE'nun bulabildiğim kadar selcasını buldum ve buraya koydum. Umarım beğenirsiniz...


EVET BAŞLIYORUZ...


 Kang Min Hyuk ve göstermeye çalıştığı kasları ^^


 Bu nasıl bi keyif anlayışıdır ya...


4 gözlü Yong Hwa'mız :D

Jong Hyun ve yeni ünlü olmuşken ki hali... Yanlız saçlar ve arka plan yakıyor yanlız :D



Min Hyuk ve orange juice... Büyük ihtimal o portakal suları Jong Hyun'a aittir.


Jung Shin ne işareti yapıyor öyle...



Jong Hyun onlar ağızla açılmaz...


Yong Hwa ve You're beautiful'daki hali...


Her zamanki gibi liderimizin kas gösterileri...


Yemek masası harika yanlız...



Jung Shin çok ayıp hiç şapka ıssırılır mı??

Konser sonrası selca...



Adamın kaşlar Yong Hwa'nın saçlar bir garip...










Jung Shin dikkat et o Jong Hyun'un aşık olduğu gitarı...


O saçlar nedir öyle bir metre havada O_o


İkiside çok doğal çıkmış.


Min Hyuk'un ağızına bakın ahahaha :D



Yaramaz 3'lü...

Bu fotografa öldüm. Vayyyy be... dugum dugum

Ayrılmaz ikili :D






 
Veee bizim dalton grubu :D



Konser sonrasında çekilenlerden biri...



Yong bu saç stilini bir daha kullanmamanı tavsiye ederim çok kötü değil ama çokda iyi değil...




Çok havalı çıkmışlar...




Yong çok tatlısın bana böyle bakma >_<




Klasik fotograf çekinme stili... Ayna karşısında kendini ve telefonunu çekmek. Eminim çoğumuzun böyle fotografı vardır.


Uçuş uçuş saçları ve Min Hyuk...




Çok tatlılar...














Bu uzun saçlara bayılıyorum...


O gamzesi çıkmadan olmaz...



Tom and Jerry ^^


Maknaelar :D





O masum bakışı yerim ben :D



Yongun gözler Jung Shin'de...





Çok ayıp ne yapıyorsun öyle çek o eli bakayım...






 Cici Oğlan Jong Hyun^^








Ağzındaki de ne ?? O_o





Double Jong Hyun :D









Ayyy Şunlara bakın ya :D Kardeşler dayanışması :D





Dikkat ettiyseniz Jong Hyun'un evrim geçiren saçlarını görmüşsünüzdür. Ne kadar çok saç rengi değiştirmiş o öyle...




Min Hyuk'un dudaklar harika :D










Ağzı çok stil :D



Çok sevimli yerim ben onu :D




Jung Shin ve omması :D












Yanındaki kim sizce ????







 Çok tatlılar...












Bunlar çılgın :D


Yong Hwa Jung Shin aşkı <3

















KAPANIŞI BU SEVİMLİ Mİ SEVİMLİ , YAKIŞIKLI MI YAKIŞIKLI YONG HWA RESMİYLE YAPMAK İSTEDİM. UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR. BU KADAR BULABİLDİM. VAYY BE BU İŞLER ZOR NE KADAR ÇOK FOTOĞRAF ÇEKTİRMİŞLER ÖYLE... YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder