Translate

2 Kasım 2013 Cumartesi

Ben ve 29 Ekim ^^

29 Ekim  baya bir atvasyonlu geçti aslında.Tabi tatil evde oturup yatcağıma gezeyim dedim.  Beni tanıyanlar vardır aranızda ama tanımayan kesim daha fazla olduğu için kendimden bahsedeceğim. İşte altta gördüğünüz fotoğraftaki ben oluyorum. Ağzımı nasıl açmışsam artık.^^


 Bu fotoğrafları Eskişehirdeyken çekilmiştim. Memleketim benim ya fotoğrafta bile güzel çıkarıyor insanı ^^ Geçen senelerde gittiğim İstanbul gezisinde beni Koreli zannettiler. Herkes benzedğimi söylüyor. Yabancı teyze ve amca benimle fotograf çektirmişlerdi . Ankara'da da beni koreli zanneden bir korefanı oldu. Ben Türküm deyince şaşırmıştı.^^
 29 Ekim'de  nerelere gittim nerelere :D Yeni sınıfımdaki birbirinden çok sevdiğim arkadaşlarımla Beren Saat'in yeni filmi Benim Dünyam'a gittik. İlk başlada filmde gülmekten kırıldık. Tam 6 kişiydik. Arkadaşımla benim yanıma sinemada bir adama oturdu. Biz gülüyoruz o gülüyor. Sonra filmin sonunda kelepçeyi öğretmeninden çıkarıyor ya o sahnede biz göz yaşlarımızı koyu verdik ama nasıl ağlıyoruz anlatamam. İlk ben burun çekiyorum sonra arkadaşım çekiyo sonrada adama çekiyor falan görmelisiniz halimizi. Sinema zaten doluydu baya. Film çok güzeldi. Ben oonun orjinali olan black filmini izlemiştim zaten. Öğretmeni çok benzetmişler. Kızın küçüklüğüde benziyordu. Filmle pek fazla oynamamışlar neredeyse her yeri aynıydı. Ben beğendim yani. Sadece en sonunda kızı yaşlandırmayı becerememişler. Onun harici güzeldi. Konusu zaten harikaydı.Ordan çıktık ve birşeyler yiyelim dedik. İşte yemeklerimiz ve arkadaşalarımdan kareler ^^





  İşte orada yediklerimiz ve arkadaşlarım. ^^ Çok sevimliler değil mi?? Hepsi benim için değerli insanlar. Neyse oradan çıktık ve gezmeye başladık. Dışarısıda ılıktı. Şansımıza havada güzeldi. Sonra mağzanın birine girdik. Reklam olmasın diye adını vermiyorum. İşte ordaki çekindiğim fotoğraf...

 Bu şapkalara bayılıyorum ya. Tam benim tarzımdalar. Genelde spor takılan bir insanım. Ama her tarzı kendime yakıştırıyorum. İşte orda mağzaları gezdik ve artık hava kararmıştı. Eve gittik. Eve gelir gelmez bir fotograf çekeyim dedim. İşte o fotografım...


Yemek yiyeli baya olmuştu acıktım ve kendime mis gibi ramen yaptım ve afiyetle yedim. Asya mutfağına bayılıyorum. Taaaa koreden gelme oymalı çubuklarımla afiyetle yedim. İşte ramenim ^^

İşte  günüm böyle geçti. Tabi en sonunda ders yapmaya başladım. İşte mutsuz son:/

İşte ben ve 29 Ekim günü... Sizler neler yaptınız? ^^

Benden bu kadar görüşmek üzere .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder