Translate

10 Kasım 2013 Pazar

CNBLUE Dream Boy ^^

Bu şarkıyı o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Anlamı olsun herşeyiyle çok güzel bir şarkı. Bu şarkıyı dinleyince ders çalışasım geliyor. Bazende umudumu hiç kaybetmemem gerektiğini anlıyorum. Aramızda kpop dinleyen fakat anlamlarını bilmeyen çok kişi var bu yüzden artık Türkçe ve İngilizce altyazılı olarakta paylaşacağım. Cnblue'nun şarkılarının mutlaka anlamlarını dinlemeniz gerektiğini düşünüyorum. O kadar içten ve güzel ki yazıyorlar ki şarkıyı sanki senin duygularını ifade ediyor gibi. Diğer kpopların anlamlarını o kadar da merak etmiyorum ama Cnblue dinlediğimde şarkının anlamını öğrenmek istiyorum. Bana huzur veriyor. Onlara çok imreniyorum çünkü onlarda eskiden bizim gibi insanlardı ama hayallerine doğru koştular ve başardılar. Hiçbir şey için geç değildir. Şarkıcı mı olmak istiyorsun çabalamadan olamazsın.Şimdiye kadar o gördüğümüz kpop üyeleri nasıl zorluklar atlatmışta bu durumlara gelmiş. Bazı insanlar gerçekten anlayamıyorlar. Sahneye çıkıp iki kıvırtıp iniyorlar diyenlerde var. Şunu söylemek istiyorum belki bazıları öyle olabilir ama hayatta en sevmediğim şeylerden biri de genelleme yapılmasıdır. Onlar bu değeri sevgiyi hakeden insanlar. Bu ün şohret için çektikleri zorlukları nedense hiç kimse göremiyor. Biraz empati kurun ya gerçekten.Neyse bu kadar atar yeter. Belki öyle düşünen insanlar okurda laf atmadan önce bir düşünürler. İnsanın sevdiği grup hakkında kötü şeyler duyması insanın gerçekten canını sıkıyor. Hadi şimdi Dream Boy dinleyelim de keyfimiz yerine gelsin. ^^Eminim ki şarkıda ne demek istediğini anladığınızda bu şarkıyı daha çok seveceksiniz...


Türkçe Altyazılı

English sub

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder