Translate

8 Kasım 2013 Cuma

İLK AŞK (FİRST LOVE)/2010 / Tayland

Hafta sonunu değerlendirmek için bir fırsat. Bu haftanın filmi...Bu filmi izlemeye başladığımda dili çok garip gelmişti. Ama izledikçe alıştım. Bu filmi izlemeden önce herkesten duyuyordum neredeyse... Sonra bir izledim herkesin neden bu kadar övdüğünü anladım. İzlediğim en güzel film bile diyebilirim. Sizlere tanıtayım.

FİRST LOVE (İLK AŞK) /2010/TAYLAND 



Yönetmen: Putthiphong Promsakha na Sakon Nakhon 
Vizyon Tarihi: 12 Ağustos 2010
Tür: Komedi | Romantik 
Süre: 117 dk 
Ülke: Tayland 
Film Dili: Tay Dili
Tür: Komedi | Romantik
Senaryo: Putthiphong Promsakha na Sakon Nakhon | Wasin Pokpong
Nam-ı Diğer: A Little Thing Called Love
Vizyon Tarihi: 12 Ağustos 2010

*** Oyuncular ***

Mario Maurer
Pimchanok Leuwisetpaiboon 
Khachamach Promsaka Na Skolnakorn 
Sudarat Butrprom

*** Konusu ***

Nam 14 yaşında sıradan bir okul öğrencisi.Okulun en popüler öğrencisi Chona gizlice aşık.Chonun aşkını kazanmak için çok kararlı ...yapması gerekense güzelleşerek onun ilgisini çekmek.Ama bazen aşkınızı itiraf etmek bile yeterli.

ve filmin tanıtım videosu ^^




İyi seyirler ^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder