Translate

8 Kasım 2013 Cuma

CNBLUE Havaalanı Modası ^^

 Ne yapsam diye düşündüm ve aklıma Cnblue'nun havaalanı modası malum boicelar arasında popüler bende bulabildiğim kadarını bulup sizlere karışık Cnblue havaalanı modası hazırladım. Umarım beğenirsiniz.^^



Jung Yong Hwa

Lee Jong Hyun

Kang Min Hyuk 

Lee Jung Shin


maknaeler iş başında... Yong ve leoparlı pantolonu^^


jong hyun artistlikten geçilmiyor...


Kim bilir Yong Hwa nerelerde kime artistlik yapıyor...











Jong Hyun'un klasik saçlarını önünden çekme hareketi... Arkadaşımla bir gün jong hyun'un odasını tanıttığı videoyu izliyoduk ve sürekli saçları gözünün önüne geliyordu ve oda çekiyordu. Ben dedim ki Jong Hyun saçlarından rahatsız oluyo dedim 2 dk sonra çocuk aksesuarlarını gösterirken taç çıkmasın mı... Gülmekten kırılmıştık. 


Herşey güzel ama o çanta olmamış...




Bence Jung Shin çok hoş olmuş...


İki artist yanyana... Yakıyolar ortalığı ^^


Bu Jung Shin gerçekten harika giyiniyor...


Yong hwa ve şeker kız candy duruşu^^


Kang Min Hyuk yorgun görünmesine rağmen üstündekiler onu harika gösteriyor...^^

Jong Hyun her zaman ki gibi t-shirtleriyle... Onun sadece havaalanında giydiği t-shirtleri toplasan mağaza açılır.

Şapkasına bayıldım.














Jung Shin'in karizma yakıyor.










Ve CNBLUE ^^






















Maknae Jung Shin'in acı dramı... Yong yazık Jung Shin'e yardım et biraz.>_<

Jung Shin'in saçları Nicolas Cage'in saç tipinden ^^ 






Artist Jong Hyun , havalı Jung Shin ve mülayi çocuk Yong Hwa ^^



















 

Yong Hwa'ya bayıldım. Hele t-shirt'ü harika ötesi bir şey...










Jong Hyun'un valiz taşıması kıyamet alameti gibi mübarek hiç taşırken görmedim.







Ve son fotoğraf...


Bulabildiğim bu kadar fotoğraf var daha fazlasını bulursam sizlerle paylaşacağım...



THE END

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder