Translate

22 Şubat 2014 Cumartesi

ÖNEMLİ HABER!! (CNBLUE' ya yapılan ayıp)


CN Blue'nun 23 Şubat'ta yayınlanacak "Can't Stop" albümü internete sızdırıldı ! Şarkıları merak ediyoruz evet ama çıkış tarihinden önce böyle bir şey yapılması, resmen grubun 1 yıllık emeğinin çöpe atılması ve albüm tirajlarının sabote edilmesinden başka bir şey değil.

LÜTFEN 23 ŞUBAT'A kadar albüm linki görürseniz İNDİRMEYİN.

Gördüğünüz adresleri kişileri UYARIN, hatta ŞİKAYET EDİN.

Albümü sızdıran EMEK HIRSIZI https://twitter.com/kpopseven7hesabını lütfen twitter hesabı olan herkes SPAM olarak işaretlesin ve şikayet etsin.
Boice olmasanız bile bir Kore fanı olarak Herkesin elinden geleni yapmasını rica ediyorum... Ben bir boice olarak yaptıklarını burunlarından fitil fitil getireceğim. Lütfen sizden de aynı şeyleri bekliyorum. Sonuyçta insanların emekleriyle oynandı. Böyle bir hata size yapılsaydı kim bilir ne halde olurdunuz. Ben olsam çökerdim. Çektikleri dizide bile ne kadar sitresli ne kadar önem verdiklerini sizlerde biliyorsunuz. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder