Translate

25 Ocak 2014 Cumartesi

Yarı Yıl Tatili Yupppi!!!!

     Selam millet!

            Sevimli bir o kadar da çenesi düşük blog yazarınız geldi. Eh malum okullarda tatil oldu. Kopmak , çoşmak lazım değil mi? Bence bu yarıyıl tatili bize yarıyacak. Siz ne düşünüyosunuz? Bloğumuzda hep birlikte iyi vakitler geçirelim diyorum. Mesela eğlenceli bilgiler paylaşalım , kendimize dikkat edelim ve güzelleşelim. Bu yazımdan sonra ki yazım emin olun baya bi ilginizi çekicek. Evde kös kös oturup film izlemeyelim. Dışa çıkın ve gezin. Tek misiniz?  ya da ben tek gezemem diyenlerden misiniz? Bende öyleydim. Dün taktım çantamı koluma , aldım telefonu elime ve bildiğim yerleri gezdim. Hem içim rahatladı hem de eğlenmiş oldum. Mesela ben yaşadığım yeri o kadar bilmiyorum. Oysa ki uzun bir süredir buradayım. Kendimi kınasam mı ne :D Yarıyıl tatilinde değerli mi değerli biricik arkadaşım hatta arkadaştan da öte kardeşim buraya gelecek inşallah. Her yarıyıl tatilinde ya o geli ya ben giderim. Ama her seferinde bilgasayar, tablet, telefon aramızdaki iletişimi sömürüyor. Ya birbirimizi bulmuşuz da konuşmuyoruz. Telefonda olsa çenemiz susmaz şimdi de gelmiş nette takılıyoruz. Bu sefer konutuk burda ki bilmediğimiz yerlere gidip bol bol gezicez. Bence sizde öyle yapın. Ama güvenli olmayan yerlere kendiniz gitmeyin. Takın kolunuza arkadaşınızı doya doya gezin. Bol bol fotoğraf çekin hatta bana da yollayın. Bizde burda paylaşalım.

           Mesela aşşağıda gördüğünüz fotğrafı çekmiştim baya önce...

     


             Neyse şuan bir soru sorcaktım  karneyle ilgili ama vazgeçiyorum sormıcam. Çünkü keyfimiz yerindeyken kaçırmak olmaz. Yarıyıl da vaktiniz varken önceden vakit bulamayıpta yapamadığınız işlerinizi halledin. Bol bol kitap okuyup bilgi hazinenizi geliştirin. Eksik derslerinizi tamamlayın. Bunların hepsini yapabilirsiniz. En sonun da ise akşamları film izleyin , müzik dinleyin ya da canınız ne isterse onu yapın :D
Hadi bakalım kolay gelsin... İyi tatiller canlarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder