Translate

7 Aralık 2013 Cumartesi

Uzun Zaman Oldu

 Selam millet ! Tam 1 haftadır görüşemiyoruz. Gerçekten bu aralar çok yoğunum. Bu hafta çok zorluklarla karşılaştım. Bir astrolog demiş ki 2013'ün sonunda herkesin gerçek yüzü ortaya çıkacak. Bu laf gerçekten de doğru. Çok sevdiğim arkadaşlarımın gerçek yüzlerini gördüm. Bu çok acı verici bir durum. Bana çok kırıcı laflar ettiler ve bende arkadaşlığımı bitirdim. Sonuçta benim de bir gururum var. Onların gerçek yüzünü görmem benim için o kadar iyi oldu ki anlatamam. Sonuçtan gayet mutluyum. Sınavlarım derseniz bir türlü bitmiyor ve bitmeyecek gibi gözüküyor sanırım. Zaten notlar yerlerde bir de elin insanları beni sinirlendiriyor. Aman neyse :D Sizlere vericeğim mutlu haber ise Kastamonu'da kar yağıyor. :D 





    Ve 1 saat sonra ^^



Buralara eskiden çok kar yağardı ama artık eskisi kadar çok yağmıyor. Malum pis küresel ısınma... Keşke çok kar yağsada okullar tatil olsa ama nerede o günler. Eskiden hatırlıyorum da 2-3 gün tatil olmuştu. Keşke yine öyle olsa. Yılbaşı geliyor. Hediyeler hazırlandı mı? Sınıfta çekiliş yapanlarınız var mı? Biz daha çekiliş yapmadık ama yaparsak umarım kız çıkar erkeğe ne alayım ben dimi. Yılbaşı bizim bayramımız olmasada Türkiye'de de kutlanıyor. Tombala ve okey oynaması ayrı bir eğlenceli. Biz yılbaşı olduğu için değil eğlenmek için oynuyoruz genelde ama ailece değil arkadaşlarla. Bu yılbaşınıda arkadaşlarımla kutlamayı düşünüyorum. Yılbaşını nasıl geçirirseniz o yıl öyle geçer derler. Bakalım nasıl geçicek. Umarım 2014 yılı hepimiz için hayırlı olur. 2014 demek bile garip geliyor insana :D 2013' e alıştık. Neyse bakalım 2014'de neler olacak. Merakla bekleyelim. Sağlıcakla kalın. İyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder